باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

نوشتن مشق

1394/9/10 15:21
نویسنده : samira
729 بازدید
اشتراک گذاری

همون طوری بهت قول داده بودم از مشق نوشتنت عکس گرفتم  و این پست  مخصوص مشقاته .

الان شما مدرسه هستی و به مناسبت این که همه حروف اسمت رو یاد گرفتید بنویسید ،خانم معلمتون گفته که شیرینی ببری ،هر چند که شما از اول بلد بودی اسمت رو بنویسیزیبا

چند وقت پیش خانمتون صدام کرد و گفت برای باران یه جایزه بخرید منم اون کره ای که توی عکسا هست رو برات خریدم ،ولی خیلی هم خوشحال شدی و خوشت اومد ازش و چند وقتی یکبار میاریش و ازم اسم کشورا رو میپرسی و اسم کلیاشونم، هم یاد گرفتی.

فکر میکنم که از این به بعد خاطراتت مربوط میشه به مدرسه . و اینم نگفتم که آخر این ماه آزمون کمر بند نارنجی داری  ف امیدوارم که بگیریش چشمککلاس کاراته رو همچنان دست و پا شکسته میری

 

     

اینم از املا ها

 

 

 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

اتی مامان
10 آذر 94 18:02
عزیزم باران جونم آفرین گلم خیییلی خط قشنگی داریامیدوارم همیشه موفق باشی خوشگل خانم
samira
پاسخ
مرسی دوست خوبم
مامان روژینا
12 آذر 94 8:54
ای جووووووونم عسل خاله هزار ماشالا که اینقد بزرگ و خانوم تر شدیچقد خوش خطم نوشتی خاله جونمایشالا تو امتحان کمربندتم موفق باشی عزیزممنم هم سن و سال تو بودم که این امتحانو دادممامانی پس ما منتظر خبرای خوبتون هستیم
samira
پاسخ
شما خیلی لطف داریدعزیزم مرررررسی
کتایون جون
12 آذر 94 11:25
سلام عزیزم ببخشید نمیتونم زود زود بیام واقعا وقت نمیشه وگرنه وبلاگت رو خیلی دوست دارم آفرین به زندایی که همیشه به روز هستین دست خطت چقدر قشنگه عزیزم خیلی خوشحالم که اینقدر مدرسه رو دوست داری دانشمند کوچولو موفق باشی عزیزم خیلی بهت تبریک میگم بابت کمربند نارنجی ات بوس بوس
samira
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که بهمون سر میزنی امیدوارم که شما هم موفق باشی گلم
بابا و مامان آروین کوچولو
13 آذر 94 17:19
هزار تا بوس برای دختر گلم که اینقده خانومه
samira
پاسخ
ممنون مامان آروین جون
مامان مریم
18 آذر 94 13:28
آفرین به باران جون که می تونه همهی اسمش و بنویسه/ انشاالله همیشه موفق باشی عزیزم.
samira
پاسخ