باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

عکس های خاله فرشته

1394/10/29 8:23
نویسنده : samira
1,548 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره امتحانای من تموم شد و دیگه خیالم راحت شد البته شروع امتحانای من مصادف شد با مریضی شما و تموم شدنش با تموم شدن امتحانای من . یه مریضی فوق العاده سخت از نوع آنفولانزا که یادش که میفتم اعصابم خوردمیشه و دو هفته ام طول گشید . خدا رو شکر میکنم که خوب شدی عزیزم .محبت

الان که دارم برات مینویسم شما تازه رفتی مدزسه ، و روپوش مبصرا رو پوشیدی و رفتی . اینو بگم که علاقه شدیدی به مبصری داری و شدی مبصر کلاس ششمی ها و فکر کنم از پسش خوب بر اومدی چون چند روز پیش که بابا اومده بود مدرسه خانم ناظمتون گفته بهش که این دخترتون خوبه بشه ریس جمهور زیبا. میره کلاس ششمی ها رو به صف میکنه میارشون پایین  و این هفته ام که مبصریت تموم شده بود،دیدم دوباره با خوشحالی اومدی خونه و گفتی مامان خانم مدیریان گفته چون خوب بودی بازم مبصر بمون ، نمیدونی چه حالی میکنی عشقم . البته معایبی هم داره اینکه به علت مسیولیتی که به گردنت هست خستهاین چند وقته هر چی تغذیه گذاشتم برات وقت نکردی بخوری .

چند روز پیش خاله فرشته اومد خونمون و کلی عکسای خوشگل ازت گرفت که برات میزارمشونبوس

و بقیه عکسارو میزارم ادامه مطلب................

چند تا عکس برای وقتی که مریض بودی میزارم هرچند که اصلا دو ست ندارم ولی خوبه با دیدنشون متوجه میشیم که بهترین نعمت خدا سلامتی هست و ،هزاران بار  خدا رو،بخاطر نعمتایی که بهمون داده شکر گذار باشیم.

فعلا که نقاشی کشیدنو زیاد دوست نداری ، ولی وقتی که بخوای خیلی خوشگل نقاشی بکشی برای آدمای توی نقاشیت عینک میکشی، اینم یه نمونه شعینک

توی این ماه تولد رادین بود که رفتیم طوفان و همچنین باغ آستانه و از اونجایی که شما وروجک های دوست ندارید عکس بگیرد این شد عکسهای یهویی......بغل

و در آخرم هم یه عکس با روپوش مبصریقوی

 

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

بهاره مامان الینا
29 دی 94 13:45
عکس هافوق العاده اند دست خاله درد نکنه چقدر موهای این ناز دختری خوشگله
اتی مامان
29 دی 94 18:18
آفرین به خاله ی عکاسخانم عکسا عالی شده...ماشالله به باران جون...نظر بد دور
مامان آنیسا
3 بهمن 94 14:27
باران جونم مبصر شدنت مبارک واقعا هم بهت می یاد ایشالا رئیس جمهور شدنت عزیزم چه عکسای خوشکلی دست خاله جون درد نکنه
مامان زهره
3 بهمن 94 16:09
معصومیت تو جهره باران موج میزنه.مثل یه فرشته
مامانی
4 بهمن 94 8:18
عکسها خیلی زیباست من که واقعا لذت بردم
مامان سونیا
5 بهمن 94 0:45
سلام خانومی انشالله موفق باشین باران جونم چقدم مبصری بهت میاد خاله فدای قد وبالات دست خاله جونی هم درد نکنه با عکسای هنری وفوق والعاده زیباش
مامان نگار
6 بهمن 94 21:19
چقدر فرشته کوچولوی ما ناز شده ،خدا براتون نگه داره .خیلی دلم براش تنگ شده بود .خیلی وقته که به وبلاگ سر نزدم.باران زیبا رو ببوسید
مامان سمانه
10 بهمن 94 0:04
سلام عزیییزم ، وااااااااای چ عکسای خوشگلی دست خاله فرشته جووون درد نکنه آفرین به رییس جمهور آینده که اینقد مقتدره ، خدایی جذابیت از چهره ی باران جوووونم میباره خدا حفظش کنه
محجوب بانو
27 بهمن 94 16:21
ماشالله خیلی خیلی ناناز شده
مهسا مامی رها
29 اردیبهشت 95 14:49
چه فرشته ی نازی
مامان مهدیه
2 شهریور 95 15:36
ای جونم به این گل دختر ناز نازی و خوشگل مامان جونش خدا براتون حفظش کنه یه اسفند هم بریز برای دخملمون