باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

نوروز 95

1395/2/29 14:38
نویسنده : samira
501 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر عزیزم

بالاخره بعد از کلی تاخیر اومدم. کامپیوتر مشکل داشت و منم تنبل بودم که تا الان وبت رو آپ نکردم. جونم برات بگه که الان مدرسه هستی و این روزای آخر به زور و ناراحتی میری ، فکر میکنم که خیلی خسته شدی .

این پست رو میزارم مخصوص خاطرا ت عید.

امسال ما روز دوم عید بار و بندیل رو بستیم رفتیم اسفراین دو روز اونجا بودیم و بعدش هم رفتیم مشهد و خیلی هم خوش گذشت ، شما هم که عاشق مسافرت کلی عشق کردی

و این از هفت سین امسال ما با جناب خان

بقیه عکسا که خیلی هم زیاده میزارم ادامه مطلب..........

چون عکس ها پراکنده هست منم نمیتونم به ترتیب بزارم

عکس بالا قلعه بلقیس از بنا های تاریخی خراسان شمالی

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آنیسا
30 اردیبهشت 95 8:54
باران جونم ایشالا که سال خوب و شادی داشته باشی چه عکسای خوشکلی بازم مثل همیشه پس معلوم شد خوشکلی باران جون به کی رفته مامان و بابا هر دو خوشکل هزار ماشالا
مامان نگار
29 خرداد 95 9:03
باران خانم هزار ماشالا روز به روز خانم تر و نازتر ميشي .خدا حفظت كنه .دلمون برات تنگ شده .حيف كه با اومدن اين گوشي هاي هوشمند ماماناي ني ني وبلاگي يه كم تنبل شدن