باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

روزهای گرم تابستان

1395/4/23 16:11
نویسنده : samira
378 بازدید
اشتراک گذاری

دلغکسلام بر عزیز ترین دختر دنیا

واقعا که این روزها حسابی تنبل شدم . مامان نگار گل گفتی عزیزم ،واقعا با وجود گوشی های اندرویدی و تلگرام و اینستا ،دیگه انگار فرصتی برای وبلاگ نویسی ایجاد نمیشه...........

 این روزها ی گرم به شدت در حال گذره و شما باران عزیزم هر روز تنبل تر از دیروز به کار خودتت ادامه میدی

 کلاس کاراته رو دیگه نرفتی هرچی اصرارو تشویق و تهدید بی فایده بودو تلاش من برای رفتن به کلاسای دیگه و بیکار نموندنت توی تابستون ،بی فایده بود و به جایی نرسید و تعطیلاتت به تلویزون وموبایل و پارک رفتن سپری میشه.

تقریبا دو هفته ای به تولدت باقی مونده و در حال تهیه تدارک و لیست نوشتن مهمونا تولدت هستی.

الان که دارم برات مینویسم مشغول موبایل بازی هستی و همچنین برنامه ریزی برای رفتن به خونه مامان جون چون بابا رفته ماموریت مشهد.

این یه عکس داغ از حال و هوای این روزها

ادامه عکسها در ادامه مطلب.....جشن

 

اول این عکسو میزارم که عاشقشم .. صلوات شماری که دستت از مدرسه نسیه خریدی .. و از وقتی که خریدی شبا حتما باهاش صلوات میفرستی و میخوابی و خیلی هم برات مهمه که چند تا شده..............محبت


 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مریم
23 تیر 95 16:58
وبلاگ زیبایی داری به من هم سر بزن
مامان روژینا
28 تیر 95 18:42
سلام عزیزمواقعا حق با شماس این همه مشغله واقعا دیگه فرصتی واسه سرزدن به اینجا واسه آدم نمی ذارهولی همیشه به یادتون هستیمپیشاپیش تولد گل دخمری هم مبارک باشهواسش بهترینهارو آرزو میکنممنتظر دیدن عکسای خوشگل تولدش هستیم
samira
پاسخ
مرسی دوست خوبم که به یادمون هستید ...ممنونم از لطفتون
مامان آنیسا
3 مرداد 95 7:35
وای خاله جون نگو از گرما که دیگه آب پز شدیم چه اشکال داره یه کم بهش فرصت بدین بعد دوباره شروع میکنه به کلاس رفتن پس کو عکس داغ ؟؟
samira
پاسخ
مرسی که به یادمون هستید عکس داغم گذاشتم با تاخیر