باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

تاخیر بلند مدت

1395/10/3 23:47
نویسنده : samira
639 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته که به وبلاگت سر نزدم فکر نمیکردم بتونم با گوشی عکس آپلود کنه خوشحالم که موفق شدم شاید اینطوری بیشتر بتونم   به وبلاگت سر بزنه .این وبلاگ برای من حکم دفتر چه خاطراتت رو داره و خیلی برام مهمه .دختر گلم دیگه بزرگ شدی و کلاس دوم هستی .امسال مدرسه تو عوض کردیم و مسیر مدرسه یه کم دورتر شده. صبحا طبق معمول به سختی بیدار میشی .الانم ساعت هاست که خوابیدی .فردا شنبه است و روزها مثل برقو باد میگزره . این عکسی که گذاشتم مربوط به بازی دیروزت هست که با مانی کلی بازی های خیالی کردید .چند روزی هست که وارد فصل زمستون شدیم 

چند تا عکس هست میزارم ادامه مطلب به امید خدا که موفق بشم😂

اینم از هانا که اون هفته رفتیم تهران و کلی باهاش بازی کردی

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)