باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

سفر یکروزه به اصفهان

1395/10/6 21:04
نویسنده : samira
384 بازدید
اشتراک گذاری

شایداواخر تابستون بود که بابا برای کاری میخواست بره اصفهان ما هم باهاش رفتیم .بابا رفت به کارش برسه و ما هم رفتیم پارک ناژوان و کلی بهت خوش گذشت.عکسایی که میزارم برات مربوط به اون روزه .امروز من از آموزشگاه که اومدم سراغت با هم رفتیم خونه مامان جون  و بیشتر مدت امروز رو مشغول مشق نوشتن بودی...آخ که این خانمتون چقدر مشق میگه .....بعدم که مامان جون فیلم بچه گی هاتون رو گذاست ببینی..وای که چقدر جیگر و با نمک بودی....خلاصه این که من دلم برای اون موقع هات حسابی تنگ شد.الانم که طبق معمول شما خوابیدی و من کنارت خوابیدم تا خوابت ببره برم .خیلی تو فکرم که دیگه خودت بخوابی بدون من.

فعلا که دلم نمیاد تا بعد،که ان شالله خودت بخوای که تنها بخوابی.

شبت بخیر عشقم امیدوادم که خواب های خوب خوب ببینی.😙😙😙

 

 

 

 

ا

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)