باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

سفر به اسفراین

1395/10/10 8:12
نویسنده : samira
317 بازدید
اشتراک گذاری

چهاررشنبه بود که اومدم سراغت که اجازتو بگیرم بریم اسفراین .خوشحالیت بی وصف و حد بود نمیدونی چقدر ذوق کردی از اینکه زود اومدم سراغت و اینکه دو روزی هم مدرسه نیست.بابا یه سفر کاری داره و ما هم باهاش اومدیم.چون هوا سرده خیلی نمیتونیم بریم بیرون دیوز که بابا رفت کارخونه من و شما هم رفتیم پارک و کلی خرید کردی توی پارک قدم زدی و بعد هم به علت سرما اومدیم خونه.بعد از ظهرم رفتیم به روستای دیدنی به نام رویین .بیشتر تو خونه ایم با منو نمیکنی بچه خودت یا قایم باشک بازی میکنیم

هوا درسته یه کم سرده ولی مثل شهر خودمون نیست و تمیز و پاکه 

 

بعد از مدت طولانی برات پفک خریدم .نسشتی خوشمزه خوردیش 

عاشق پفکی ولی من برات نمیخرم به خاطر همینم خیلی خوشحال شدی 😍

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)