باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

سفر به بجنورد

1395/10/11 1:12
نویسنده : samira
336 بازدید
اشتراک گذاری

ما هنوز اسفراینیم امروز کار بابا زودتر تموم شد و اومد رفتیم بجنورد ،اول شهر جایی تاریخی و زیبا بود به نام بش غارداش که از آثار تاریخی شهر بجنورد هست،بابا همچنان فردا هم کار داره تا بببنبم بعد چی میشه .من وشما که میمونبن خونه تنها دنبال بازی میگردی تا با هم بازی کنیم .فعلا که محبوب ترین بازی اینه که من کوچو لو بشم شما میشی مامانم غذا میدی بهم لباس تنم میکنی ،میریم کنسرت ،بعد خونه مانی،بعدم که پیست اسکی ..کلا روال کار همینه😂😂البته بعضی موقعاها هم من حوثله بازی کردن ندارماااا

عکسای امروز مربوط میشه به جاهای دیدنی شهر بجنورد

این مجتم

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)