باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

دمت گرم نی نی تلگرام😂😂

1396/5/1 10:21
نویسنده : samira
504 بازدید
اشتراک گذاری


تولد الیکا دیروز بود و کلی تیپ زدی و به خودت رسیدی رفتی




مگه داریم انقدر قشنگ


امروز رفتیم دندونپزشکی
خدا رو شکر خیلی راحت کنار میای . دکتر بدوت اینکه تو ببینس آمپول میزنه و خیلی هم شیک و مجلسی صبر میکنس تا کارش تموم بشه ...قربونت بشم دخترک شجاع من






خیلی وقته که مطلبی برات ننوشتم
به لطف نی نی تلگرام دیگه خیلی راحت شده ارسال مطالب








تولد مانیار با تانیا جون
چند روز پیش اومدی سر کارم
خیلی شیطونی کردی
میدونی کلا پشیمون شدم که چرا آوردمت بسه شیطونی کردی




اوه راستی یادم رفت بگم که کلی برای خودت کوهنورد شدی
دوماهی هست که سه تایی میریم کوه
ولی امان از غر زدناتچلمون میکنی
مگه داریم دختر انقدر غر غرو




دختر ک خسته قله فتح کرده
پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)