باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

زمستان بدون برف

1396/10/19 8:23
نویسنده : samira
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم الان که دارم برات این مطلبو مینویسم 

مدرسه هستی ..دیروز طبق یک ترفند مهارانه و کلک زدن به خانمتون خودتو زدی به مریضی و اومدی خونه اول اومدی برای منم فیلم بازی کنی ولی نتونستی...این روزا خیلی حقه باز شدی😭نمیدونم چرا

میخواستم خاطرا زمستونو آپلود کنم دوست دشتم عکستو میذاشتم با یه عالمه برف که متاسفانه نشد امسال زمستون برف که نیامد هیچی هوام بهاری بود ...بازم امیدمون بخداست.

دختر گلم دیگه ماشاله بزرگ و عاقل و خانم شدی هررچتد که شیطنت های خاص خودت هنوز تو وجودت هست که من عاشقشونم.

خوشحالم که بعد از مدتها امدم و یه مطلب آپلود کردم 

امسال جشن تکلیف داری و قول میدم که عکساشو حتما برات بزارم

تولد مادر که همین چند روز پیش بود اینجا با مانی کلا مشغول طراحیه کتاب بودید 😍

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان صدرا
19 دی 96 8:34
ماشالله هزار ماشالله باران چقد بزرگ شده😍 اسپند یادتون نره خانومی❤
samira
19 دی 96 8:45
مرسی عزیزم ..
همیار رایانه
20 دی 96 8:15
همیار رایانه(9099071728 ) پاسخگوی تلفنی سوالات و مشکلات رایانه ،موبایل ، تبلت ، لب تاب، مشکلات اینستاگرام و تلگرام و .... عکس زیبایی بود و خدا کودک دلبند شما را حفظ کند . همیار رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ، موبایل ، تبلت ، لب تاب ،مشکلات اینستاگرام و تلگرام و .... شماره تماس 9099071728 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل. www.hamyarrayaneh.ir سایت : برای آشنا شدن با آخرین اخبار فناوری به کانال ما بپیوندید. تلگرام : https://t.me/HamyarRayaneh اینستالگرام : https://instagram.com/_u/hamyarrayaneh
مامان سمانهمامان سمانه
23 دی 96 21:35
ای جااانم بزرگ شده باران خانوم😘😗😙😚