باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

جشن تکلیف

1396/11/7 9:52
نویسنده : samira
535 بازدید
اشتراک گذاری
سلام بر دختر عزیزم که دیگه به سن تکلیف رسیده از وقتی فهمیدی که به سن تکلیف رسیدی همش نگرانی که من دیگه بزرگ شدم و دوست نداری که بزرگ بشی .دیشب که گریه میکردی که من دیگه بزرگ شدم و بچه مهدیه جون که الان تو شکمشه اگه اون بشه نه سالش من هیجده سالم میشه.نمیدونم این چه چیزی هست که افتاده به فکرت ...
یه چیزی هم که هست خرید کردنه ..که حتما باید بریم بیرون و یه چیزی بخری .به قول خودت دست خودتم نیست باید بخری .مثلا دیروز گفتی من باید برم یه چیز بخرم و یه دست بلوز شلوار پسرونه خریدی.آخه علاقه زیاد به لباسای پسرونه داری به قول خودت چین چینی و گل گلی و صورتی دوست نداری.الان من سر کارم و شما هم مدرسه هستی عشقم




این از عکسای جشن تکلیفت که سالن امام علی بود و ظاهرا که بهت خوش گذشته بود


اینم از قیافه این روزات که اینطوری ...من و دوستاتم تشویق میکنی اینطوذی کنیم به قول خودت لوس میکنی وقتی میام سراغت کل دوستات این شکلین


ادامه مطلب


چند وقت پیش سر کار من...دوست داری تمام مواد رو قاطی کنی به هم و بقول خودت اختراع کنی



اینجام با روژان گریمتون کردن که اصلا راضی نبودی



اینم از کیکی خودت درست کردی پف نکرد ولی خیلی خوشمزه بود با شیر از ما پذیرایی کردی و خیلیم خوشحال بودی ...قربونت بشم
پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)