باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

تولد مامان

1396/11/24 1:30
نویسنده : samira
460 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به عزیزترین موجود هستی

 

 

چند روز پیش تولدم بود.باباجونم زحمت کشیدو دو بارم برام تولد گرفت یه با برای خانواده و یه بار دوستان .

شما هم خیلی زحمت کشیدی. عشقم ؛اول اینکه میگفتی مامان چی برات بخرم ،بعدم  که من گفتم برام نقاشی بکش یه نقاشی خوشگل برام کشیدی و همینطور ،کل بادکنک تولد و برام باد کردی.

دوستت دارم زیاااااد😘💓 

 

 

 💕💕💕

نقاشی خوشگلت عزیزم دلم ....دستت طلا☺🌸

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
24 بهمن 96 8:07
تولدتون مبارک
مامان صدرامامان صدرا
24 بهمن 96 11:23
تولدتون مبارک خانومی چه کادوی زیبا و باارزشیجشن
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
31 خرداد 97 13:40
تولدتون مبارک.گل