باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

عید 97

1397/1/13 20:39
نویسنده : samira
482 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزم الان که دارم برات مینویسم ساعت 3 شب سیزده بدر هست
امسال جایی نرفتیم همش به عیدی رفتن گذشت و عیدی جمع کردن و تلکه کردن من بابا برای اینکه عیدی هات زیاد بشه


عکسای تولد رادین


اینم هفت سینمون❣❣




تو عید خاله سارابرده تو سینما
















امروز رفتیم جشنواره گل لاله اینم عکساش❣



[img:AgADBAADu6sxG4dZEVIk-LeRncXMXLlQJhoABGq3n0cMPuhJTW4FAAEC]
پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
13 فروردین 97 21:36
عیدتون مبارک سال خوبی داشته باشینمحبت
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
31 خرداد 97 13:38
با افتخار دنبال شدیدگل لطف می کنید پست اخر منو لایک کنید ممنون می شم.محبت