باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

خانه درختی

1397/4/4 10:17
نویسنده : samira
236 بازدید
اشتراک گذاری
سلام ...عشقم .امروز ایران و پرتقال بازی دارند ..نمیدونم که نتیجه بازی چی میشه.امیدوارم که همه خوشحال بشیم ...این روزا روزای بدی برای مردم .قیمت دلار و سکه و بقیه چیزا روز به روز گرون تر میشه .من خیلی نازاحتم چه میخواد سرمون بیاد برای نسل جدید نگرانم .امیدوارم که به ز
ودی از این بحران در بیاییم.این خونه درختی رو چند وقت پیش درست کردی و همش جات بالای درخت بود 😂دیگه یه سری عکسی که جا مونده بودم گذاشتم
پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
4 تیر 97 11:05
به امید موفقیت تیم ملی کشورمون.گل
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
4 تیر 97 13:34
به امید پیروزی تیم ملی و رهایی مردم از مشکلات و بحران اقتصادی
مامان صدرامامان صدرا
5 تیر 97 1:19
محبت