باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

ماسال برفی

1397/9/11 1:40
نویسنده : samira
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق قشنگم

اون هفته بود که تو خیلی حوصلت سر رفته بود و مدام بهونه میگرفتی که برییم بیرون ...بالاخره تصمیم گرفتیم بریم دیزی سرای انجدان .خاله فرشته اینا دو روز قبلش رفته بود رامسر .من توی راه انجدان زنگ زدم خاله فرشته که آدرس کویر رو بگیرم گفت که هوا خوبه شمالیم .وسط راه تصمیم گرفتیم که برییم پیششون .تو که خیییییلی خوشحال شدی خیلی .خلاصه که با این که هوا بارونی شدید بود و مه و سیل و.  😐 ......رفتیم ماسال دو شب بودیم. هوا عالی بود و بارونی ...کلی هم به تو و مانی خوش گذشت ..دخترکم عاشقتم 💖این روزا میری کلاس رقص و کلی دل ما رو با رقصات میبری عشقم ...دو ستت دارم زیاااد😘

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بابا مهدی
11 آذر 97 10:53
به به چه عکس های خوشگلی
مامان صدرامامان صدرا
13 آذر 97 22:59
خوش باشین❤❤❤