باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

شهربازی

1398/3/25 8:33
نویسنده : samira
852 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر جیگرترین دختر دنیا
از مورد علاقه های زیادت رفتن به شهر بازی و سوار شدن وسایل بزرگتر از سنت هست ...و احساس شجاعت و شهامت بسیار🥰
من طبق معمول سر کار هستم و شما خونه خوابی برنامه خوابت عوض شده و کلا صبح نداری و روزت از ظهر شروع میشه به نصفه شب میرسه
عکسای مربوط به دیشب و شهر بازی
فردا تولد مانی هست و امروز میخوای بدی کادو بخری براش

 

 

 


همچنان از ترست دست منو گرفتی

 

 


کشتی هدهد

 

 

 

 


اینجا البته از درست دست منو گرفتی

 

 

 

 


فریزبی

 

 


سفینه🤐

 

 


سلفی مادر پدری

 

 


اب هندونه توسط خودت که نخوردیش

 

 


بروجرد ونایی

 

 


عاشق خندهاتم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


در حال خوردن دوغ

 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
25 خرداد 98 8:52
خانمی خوشبگذرد
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
25 خرداد 98 16:20
لطفا من را دنبال کنید
千.𝓏千.𝓏
31 خرداد 98 21:48
لطفا لطفا مارو دنبال کنید . دنبال تون کردم . موفق باشی باران جان
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
31 خرداد 98 21:51
من از این چیزهایی که سوار شدین تو پارک می ترسم همیشه به شادی و گردش خوش باشین
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
31 خرداد 98 21:51
اگه خواستین دنبالم کنید