باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

عروسکهای تبعیدی

1394/2/22 13:36
نویسنده : samira
762 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک هایی که در تصویر مشاهده میکنی ، کابوس شب و روزت شده و فوق العاده ازشون میترسی، طوری که تنهایی تو اتاقت نمیرفتی و مدام میگی دارن نگاه م میکنن یا تکون خورد یا آمد پیشم.آرام

تا یه روز به پیشنهاد خودت بردیمشون ،توی اتاق خودم  که البته این راه حل نیز کار ساز نبود و شما هنوز هم استرس واقعی شدن اینها رو داری . تصمیم گرفتم که کلا برشون دارم شاید ندیدنشون بهتر باشه . 

جدیدا که خیلی ترسو شدی و شب ها باید پیشت بخوام و اگر من نباشم پیشت اصلا نمیخوابی  و اگر اینطوری ادامه پیدا کنه مجبورم که برم پیش مشاور.

دیگه کم کم داریم به آخر سال  تحصیلی میرسیم و شما بی نهایت خوشحال، طوری که چند روز پیش داشتم

 بهت میگفتم که بارا ن ،دیگه اگر مدرسه ها تموم شه نه دوستات رو میبینی نه خانومتون رو ، طوری بهت گفتم 

 که خودم هم گریه گرفت  گریهتا بلکه هم احساست رو برانگیخته کنم و البته بتونم حداقل این چند روز باقی

مونده رو راحتتر بفرستمت مدرسه ، که با همون حال ازت پرسیدم :دلت تنگ میشه .............. و شما :

نهههههههههههه   (اونم از نوع سفت و سختش)   تعجبسوت

جمعه مدرسه براتون جشن فارغ التحصیلی گرفتن و شما هم انتخاب شدی که خیر مقدم به مهمونها بگی یه

شعری هست که باید با دکلمه بخونی . امیدوارم که بتونی از پسش بر بیای ، عزیزم من بهت افتخار میکنم  فقط

از خدا میخوام که موفق باشی عشقمبوس

در آخر یکسری از عکسای جمعه هست که رفته بودیم بیرون  که میزارمشون ادامه مطلب.....

 

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان زهره
22 اردیبهشت 94 23:57
واااای منم دیگه از عروسکا میترسم
samira
پاسخ
اتفاقا بابای بارانم میگه
مامان مهدیه
23 اردیبهشت 94 9:16
این جور ترسها تو بچهها عادیه ولی برای خودش بهتره که با مشاور صحبت کنید.روی گل باران جونو ببوس
samira
پاسخ
اگر ببینم ادامه دار میشه حتما میبرمش
مامانی آنیسا
23 اردیبهشت 94 10:19
سلام عزیزم آخی .... مامانی شاید فیلم ترسناکی دیده باشه یا کسی ترسونده باشدش که اینجوری شده ؟ باهاش صحبت کن که چرا میترسه ؟
samira
پاسخ
نمیدودم والا
عمه زهرا جون
23 اردیبهشت 94 11:35
سلام.اتفاقا چند روز پیش که خونتون بودم دیدم که عروسکارو کنار تخت خودتون گذاشتی ...پس بگو دلیلش بارانیه!!! سمیرا جون در مورد ترسهای باران با خودش حرف بزن: ازش بخواه که تو دل ترسهاش بره ازش بخاه ترسهاشو نقاشی بکشه در موردش باهم حرف بزنید بعد خودش کاغذ نقاشی رو پاره کنه. کنار گذاشتن ترسها باعث از بین رفتنشون نمیشه. بعدم یه دو جاسه بیارش با بچها فیلم ترسناک ببینه حالش جا بیاد
samira
پاسخ
سلام عمه جون مرسی از راهنماییتون . نقاشی کشیدن در مورد ترسها رو حتما انجام میدم در مورد فیلم هم صد در صد موافقم
مامان مهلا
26 اردیبهشت 94 22:06
عزیزم باران جان عروسکای به این خوشکلی که ترس ندارن خانومی
samira
پاسخ
فرهاد جدایی اصل
28 اردیبهشت 94 15:57
سلام ما تولیدی پوشاک بچه گانه اپل هستیم خوشحال میشیم به ما سر بزنید www.apple-kids-wear.com telegram: @applekidswear viber: 09122709376 09123269196
مامان جون
30 اردیبهشت 94 9:18
مامانش بچه ها تو این سن خیلی بهونه میگیرن اگه بعد از یکی دو هفته که گذشت بهتر نشد حتما پیش یه مشاور برید یه عالمه بوس
samira
پاسخ
درسته حتما اینکارو میکنم
ĸoѕαr
3 خرداد 94 8:53
سلام خاله جون.خوبید؟؟؟؟ یه خواهش ازتون دارم میشه کد 8روبه سامانه 1000891010 بفرستید.ممنون میشم یه دنیا
samira
پاسخ
مامان آنیسا
3 خرداد 94 12:18
چی شد مامانی بالاخره عروسکا از تبعید در اومدن یا هنوزم زندانین
samira
پاسخ
نه عزیزم همچنان در تبعیدند
شادی
29 خرداد 94 17:56
شاید فیلم یا کارتون خاصی دیده که این ذهنیت براش به وجود آمده!!! نه؟؟؟ ولی انگار هر چی بچه ها بزرگتر میشن مسایل و مشکلاتشون بزرگتر میشه و قانع کردنشون هم سخت تر میشه!
samira
پاسخ
مهسا خانوم
30 خرداد 94 17:52
واااااااااااای منم میترسم از اینا خصوصا از اون مو زره مبارکا باشه تابستونت باران گلی
samira
پاسخ
خخخخخخ انگار همشون ژست گرفتن عکس بندازند