باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

♥مادریم را دوست دارم♥

1394/4/23 1:45
نویسنده : samira
1,003 بازدید
اشتراک گذاری

♥♥♥♥من یک مادرم.....‌♥♥♥♥

خیلی وقته که دیگه لباسای قبلم اندازم نیست.

اما....از اینکه میبینم فرزندم روز به روز با بزرگ شدنش لباساش دیگه اندازش نیست حس خیلی خوبی دارم.

چاق شدم و اندامم دیگه مثل قبل نیست.... اما وقتی فرزندم رو نگاه میکنم وقدوبالاشو میبینم کلی ذوق میکنم.

خیلی وقته که دیگه وقت نمیکنم آرایش کنم...امااز اینکه تمام وقتم صرف رسیدگی به فرزندم میشه یه جورای خاصی خوشحالم. 

خیلی وقته نتونستم غذا را تا وقتی که گرمه و لذت داره بخورم....اما وقتی فرزندم شیرشو بامیل میخوره وتموم میشه انگارخوشمزه ترین غذاهای دنیا رو خوردم.

خیلی وقته که نتونستم کتابهای مورد علاقمو بخونم....اماوقتی با عشق با فرزندم حرف میزنمو اون به چشمانم زل میزنه زیباترین متن های عاشقانه رو تو عمق نگاهش میخونم.

خیلی وقته....

خیلی وقته....

خیلی وقته....

همه این خیلی وقته هارو با یک لبخندکودکم عوض نمیکنم .

دلم ضعف میرود برای دنیای مادری،دنیایکه متعلق به خودت نیستی ،همه جا حضور کسی را احساس میکنی که انقدربی پناه است که آغوش تو آرامش میکند.

آنقدر کوچک است که دستهای تو هدایتش میکند،انقدرضیعف است که شیره جان تو پرورشش میدهد .

 مادری را دوست دارم......

هرچند که خودم را در آیینه نبینینم.

آن زن خسته...ژولیده و کم خواب در قاب آیینه را تنها وقتی میشناسم که دستهای فرشته ای  به گردنم گره میخورد

و با خنده از من میخواهد که عکسی دو نفره بگیریم و انوقت هست که من زیبا میشوم و زیباترین ژست دو نفره را در قاب آیینه حک میکنم .

مادریم را دوست دارم ....

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

کتایون جون
23 تیر 94 9:03
سلام زندایی متن خیلی قشنگی بود لذت بردم واقعا مادر ها موجوداتی هستن که همه ویژگی های خوب رو دارن همیشه خیالت راحته که هستن امیدوارم هممون قدر مادر پدرامون رو بدونیم
samira
پاسخ
ان شالله کتایون جون مرسی که بهمون سر میزنی
تک دختر مامانش
23 تیر 94 16:10
سلام خاله. با تتبادل لینک موافق هستید. ? من شمارو لینک کردم.
samira
پاسخ
بله حتما
همراه رایانه
23 تیر 94 18:20
همراه رایانه مرکزی شبانه روزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
اتی مامان
26 تیر 94 20:58
متن قشنگی بودایشالله همه مادر نمونه باشیم...
samira
پاسخ
مهسا خانوم
27 تیر 94 8:43
سلام خالهههههه عالی بود پستتون عیدفطر مبارک
samira
پاسخ
bahar
29 تیر 94 8:32
مامان مهدیه
29 تیر 94 17:54
واقعا حس قشنگیه وقتی که دخترت بزرگ بشه و همپای خودت همه جا باشه .خدا این فرشته هارو برامون حفظ کنه
samira
پاسخ
واقعا همین طوره ان شالله
مامان مهلا
3 مرداد 94 10:40
آره سمیرا جون درسته انقد ازین خیلی وقتا تو زندگی یه مادر هست که کلا فراموش میکنه که یه روزی خودش بوده و خودش و یادش میره که یه زمانی یه دختر بوده فارغ از همه استرسای زندگی یادش میره که فقط یه نقش همسری داشته با یه عالمه ناز و عشوه و عشقبازی مادر به این خیلی وقتایی که شما انقد قشنگ گفتی خیلی زود عادت میکنه به عشق فرزندش
samira
پاسخ
واقعا همین طوره مهلا جون
مامان الی...
3 مرداد 94 19:34
سلام عزیزم پیشاپیش تولد باران جون مبارک دیروز تولد گل پسر ما علی آقا بود میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونش براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
تک دختر مامانش(kosar)
6 مرداد 94 18:41
سلام خاله جان. میشه یه کاری واسم بکنید... میشه به سایت http://zahra82.niniweblog.com برید و به کد 5 رای بدید. مرسی.شرمنده..
samira
پاسخ