باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

یه سفر پر ماجرا

1394/6/19 13:21
نویسنده : samira
996 بازدید
اشتراک گذاری

ماجرا از اینجا شروع شد که بابا برای یه کاری میخواست بره اسفراین ،یه شهری نزدیک مشهد،و از اونجایی که بلیط هواپیما گیرش نیومد و همین طور دلایل دیگه تصمیم گرفتیم که من و شما هم همراهش بریم . و این شد که وسایل سفر رو جمع کردیم و رفتیم اسفراین و دو روز اونجا بودیم و از اونجایی که تقریبا نزدیک شهر مشهد بود تقریبا 400 کیلومتر دلمون نیومد که امام رضا نریم و دو شب هم مشهد بودیم و فوق العاده حرم شلوغ بود و کل این دو روزی که توی مشهد بودیم ، حرم بودیم و خیلی هم خوش گذشت . وقتی که تصمیم گرفتیم برگردیم ،شما گفتی که من میخوام برم دریا و به این علت که توی خونه ما باران سالاری حکم فرما هست . مسیر برگشت ما از سمت شمال شد و برای اینکه شما یه ساعت توی دریا بازی کنی ، علاوه بر اینکه کلی راهمون دور شد ، مجبور شدم  ترافیک 8 کیلومتر ی جاده هراز رو تحمل کنیم و نهایت بعد از 24 ساعت داخل ماشین بودن ساعت 7 صبح رسیدیم خونمون .

دیگه اینکه کلاس کاراته رو همچنان میری و علاوه بر اون کلاس شنا ،که از شانس بد از وقتی اسمت رو نوشتم مریض شدی که البته امیدوارم روزهای باقی موندش رو به سلامت بری .

 تقریبا داریم به اوایل مهر نزدیک میشیم، و من از شما بیشتر استرس دارم و بعد کلی تحقیق اسمت رو مدرسه فرهنگیان نوشتم که فقط امیدوارم که مدرسه خوبی باشه.

یکی از بهترین های مسافرتمون رفتن به روستایی به نام رویین بود ،تقریبا 20 کیلومتری اسفراین ،که جای فوق العاده زیبایی بود با آب و هوایی معرکه و ساختمون هاش هم تقریبا شبیه ماسوله بود.این عکسها، هم برای اونجاست.

 

باغ خاله بابا که چند روز پیش دعوت داشتیم و کلی آب بازی کردی

نمونه ای از شیطونی هات بدون شرح

آب انبار علی آباد در آرادان

 

.

این عکسا ادامه عکسای رویین هستش

خودم عاشق این عکستم

و در  آخر هم چند تا از عکسای دریا، البته این رو بگم که اولین بار بود که رفتی توی دریا همیشه میترسیدی

الان توی کوچه داری با نگار بازی میکنی و آخرین روزهای تعطیلات رو میگذرونی ، تابستون آقاجان برات تاب بسته زیر درخت توت و بیشتر تابستونت رو اونجا گذشت  . اینم درخت توت و نگار و شما

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان سمانه
20 شهریور 94 19:25
سلاااااام سمیرا جووووون خوبی عزییییزم ، همیشه به سفر و گردش زیارتتون قبول باشه عزیییزم دخترا همیشه سالارن مگه نه باراااان جوووون ؟ یادمه پارسال همین موقع بهت تبرک گفته بودم مدرسه رفتن باران جون رو ، امیدوارم امسال هم مثل پارسال مدرسه رو به خوبی پشت سر بزاره ببوسش از طرف من
samira
پاسخ
ممنون ان شالله مدرسه رفتن دختر گلتون
عمه زهرا جون
22 شهریور 94 8:50
سلام عزیزم همیشه به شادی راستی مدرسه رفتنت هم مبارک باشه امیدوارم در ایند یه دانشمند یزرگ بشی عکس هات هم عالی مثل همیشه
samira
پاسخ
مرسی عمه جون دانشگاه رفتن دخترای گلت
کتایون جون
29 شهریور 94 10:59
سلام عزیزم عکس ها فوق العاده هستن راستی مبارک تابت که تو حیاط درست کردی موهات هم که مپل همیشه خوشگل و شیک مثل دختر های اهل کشور پرتقالراستی زندایی تجی که درست کردین هم خیلی خوشگل بود موفق باشین بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
samira
پاسخ
ممرسی کتایون جون /چشمات قشنگ میبینه
مامان مهدیه
31 شهریور 94 15:47
همیشه به گشت عکسها بسیار زیبا بود
samira
پاسخ
ممنونم مهدیه جون
اتی مامان
3 مهر 94 17:59
به به مسافرت...انشالله همیشه به سفرباران من مثل همیشه زیبا(ماشالله)
24h
21 آبان 94 13:48
چه عکسهای شیکی ایول!‌ وب منم بیاین
samira
پاسخ