باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

آخر تابستونه 97

1397/7/2 10:00
نویسنده : samira
664 بازدید
اشتراک گذاری
س
لام سلام صدتا سلام

عشق قشنگم تابستون داره تموم میشه

و این چند روزه کلا در حال تلویزون نگاه کردن و بیرون رفتن از خونه با برنامه ریزی شما گذشت

مثلا دیروز جمعه که من چقدر دلم میخواست بخوابم به زور بیدارم کردی که باید بریم بیرون نهار و تا بعداز ظهر بمونیم

این طور شد که رفتیم وفس یه روستای تاریخی در اراک که جالب بود که دقیقا پشت کوها بود و جایی قشنگ و فوق العاده سر سبز با هوایی عالی ..


این عروسکه تو همه عکسا هست ..اسمش بامزیهاینم خوشمزه ترین میوه و شربت دنیا که از سرکار اومدم درست کرده بودی برای دوتامون با یه آهنگ قشنگ و صدای بلند😍😍😍
پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)