باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

گندم

1401/10/7 2:11
نویسنده : samira
250 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم این مطلب رو‌مینویسم گندم شده یک سالش

خدا یه خواهر خوشگل و ناز بهت داده که خییییییلیم دوست داری

و هروز خدا رو شکر میکنیم که خدا گندم رو به ما داد 

الان یکم ناراحتم 

مطالبی رو که رمز دار کردم باز نمیشه 

 

چقدر دلم برای اینجا تنگ شده بودد

احتمالا برای گندم‌کوچولو هم به وبلا گ درست میکنم‌

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سایهسایه
7 دی 01 12:54
توی ویرایش مطالب بزنید میخونید و رزمشو تغییر میدید
samira
پاسخ
ممنونم😘
گیومز
7 دی 01 15:57
کجاش نازه آخه 
برادر من نازتر از خواهر اینه
توروخدا اینقدر دختر پرست نباش و یه وبلاگ جدا براش نزن تو همینجا خاطراتو ثبت کن
samira
پاسخ
😑 عزیزم انقدر فشار نخور به تو هم هیچ ربژی
مامان آیسلمامان آیسل
12 دی 01 20:22
باید از قسمت مدیریت وبلاگ رمز رو حذف کنید و تایید کنید...تولد گندم کوچولو هم مبارک باشه
samira
پاسخ
ممنون عزیزم