باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

باغ وحش

1396/1/26 10:54
نویسنده : samira
488 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با نسیم و داداشش و پریماه رفتیم باغ وحش البته امسال بار دوم هست که داریم میریم کلی بهت خوش میگذره .و البته عاشق حیوونایی که بهشون غذا بدی.مسئول های باغ وحش اجازه ندادن که اینبار غذا ببریم داخل ولی یکم قاچاقی بردیم.مدرسه داره به روزای آخرش میرسه و ابن روزا یکم سرت شلوغ تر شده ..مدام به من میگی بچه شو و این بازی رو خیلی دوست داری.راستی عاشق سگ هستی و آرزوت اینکه سگ داشته باشی

 ع

 

پولای عیدیتو جمع کردی سگ بخری ولی من مخالفم شدید .شما هم میگی منم زودتر شوهر میکنم میرم سگ میخرمخنده

 

راستی امروز بیشتر برای این اومدم تو وبلاگت تا کادویی که برای بابا درست کردب و عکسشو بزار

انسال برای بابا کارت تبریک درست کردی و مقداری از پولای عیدتو گذاشتی داخلش و مرتبم منو مورد عنابت قرار میدادی که حسودت شده برای برای توکادو درست نکردم...قربونت بشم مهربونم

ح

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)