باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

چه قدر زود گذشت

1392/9/26 11:53
نویسنده : samira
317 بازدید
اشتراک گذاری

باران عزیزم

 

انگار همین دیروز بود که خودم بچه بودم وبا خاله سارا وخاله فرشته بازی میکردیم، میرفتیم مدرسه ،شیطونی میکردیم والبته خرابکاری  قهقهه

 

انگار همین دیروزبود بادوستامون(فرزانه و فهیمه)میرفتیم خونه همدیگه و هر دفعه یه برنامه ی واسه سرگرم شدن داشتیمگاوچران

 

انگار همین دیروز بود بوددرس میخوندم واسه کنکور و به این امیدکه یه رشته خوب دانشگاه قبول بشمیول

 

انگار همین دیروز بود که با،بابا عروسی کردیم ،بابادرس میخوند ،من درس میخونمقلبقلب

 

انگار همین دیروز بود که فهمیدم  حامله ام وبابا چقدرخوشحال شد و من چقدر شوکه ونگران ازوجود تو ،توی وجود خودم وچقدر احوالات مختلف،اولش حالت تهوع واستفراغزبانبعدشم که آب دهنم جمع میشد بعد ،دندون درد وکمر دردوقت تمام

 

انگار همان دیروز بود که به دنیا آمدی ،وقتی که آمدی بابا رفته بود مکه و اونجا کلی برات دعا کرده بودماچ

 

انگار همین دیروز بود خیلی کوچولو بودی وروز به روز شیرینتر و عزیزتر شدیتشویق

 

باران جان اینا رو واست نوشتم فقط برای اینکه بدونی

 

چه زود دیر میشود وقدر روزای عمرت رو بدون که عجیب زود میگذرهقلبقلبماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان سارا
25 آذر 92 14:29
واقعا همین طوره
مامان سودی
1 دی 92 2:31
اره زود میگزه
samira
پاسخ