باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

باران دوست داره کوچولو بشه

1392/10/7 11:37
نویسنده : samira
435 بازدید
اشتراک گذاری

bbbbباران خوبم سلام الان ساعت حدود ده شب و شما داری موبایل بازی میکنی اخه عاشق موبایل بازی کردنی و هر موبایلی که بهت بدن سریع باهاش کار میکنی . البته بنده هم تلاش های زیادی کردم تا این عادت رو ترک بدم اما موفق نشدم این روزا ٬ روزای خیلی سردی هست و ما زیاد از خونه بیرون نمیایم وشما هم حسابی حوصلت سر میره .چند روز پیش فیلم تولد یک سالگیت رو برات گذاشتم انقدر گریه کردی که من میخوام دوباره کوچولو بشم .قرررررررررررربونت بشمنگران 

البته به غیراز این هر موقع روژان رو  هم میبینی هوس کوچیک شدن میزنه سرت قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان النا
8 دی 92 17:50
سلام.وبلاگ زیبائی دارین.النای من تقریبآ یک سالی از دختر شما کوچیکتره.اونم تازگیها همش میگه میخوام کوچولو بشم.اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید.
مهدیه جون
6 بهمن 92 14:43
هوووچووووولوووو خانم... یادش بخیر چقدر خوردنی بودی نفسی
samira
پاسخ