باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

شیطون خانم

1392/10/15 11:36
نویسنده : samira
472 بازدید
اشتراک گذاری

ذسلام دختر شیطون خودم الان تقریبا ساعت ۱۲ هست و شما درحال  خوابیدن هستی اون با یه ماسک  روباه روی صورتتشیطانو میگی میخوای بابا رو بترسونی البته برقا خاموش استرسچند روزه که شیطون شدی و میری رختخوابارو میریزی پایین واونجا بازی میکنیمشغول تلفنقربونت بشم خوابت برد وصدای خروپفت بلند شد خوابماسک رباهت هم هنوز روی صورت هست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

بهاره مامان ونداد
19 دی 92 2:30
من عاشق اون عکس پست ثابتم خدا نگه دارش باشه
samira
پاسخ
مرسی مامان ونداد جون
خواهر ابوالفضل
20 دی 92 9:17
ممنون که بهمون سر زدین بازم بیاین منتظرتونم...
samira
پاسخ
حتما گلم
مامان تینا
8 بهمن 92 22:01
معلومه باران جان خیلی دختر شیطونی هستند باران جان سلامت باشی همیشه
samira
پاسخ
مرسی عزیزم