باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

برف بازی

1392/10/21 23:35
نویسنده : samira
346 بازدید
اشتراک گذاری

Andere linienذبب امروز با مانی و ر​ادین رفتیم پیستاسکی ولی چون خیلی برف زیاد بود و شما ها هم کوچولو بودید نرفتیم پایین ورفتیم باغ دایی عمو ایمان و اونجا شما کلی با رادین ومانی برف بازی کردید و آدم برفی هم درست کردیمو خلاصه کلی خوش گذشت و غرو ب برگشتیم و شام هم رفتیم خونه عمو محسن واونجا هم کلی با روژان  بازی کردی

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان نگار
21 دی 92 9:31
وای چه دختر نازی دارید خدا واستون نگه داره من که عاشقش شدم ولینکتون کردم که همیشه ببینمتون . شما هم به وبلاگ دختر من ،نگار سر بزنید از دوستی با شما خوشحال می شم
samira
پاسخ
مامان نگار جون شما لطف دارید ممنونم
مامان نگار
21 دی 92 9:51
عسلم که اینقدر تو نازی .
مامان ابولفضل
23 دی 92 16:49
سلام سلام چه دخمل نازنازي.... چه آدم برفي خوشملي درست كردين... به ما هم سر بزنين...
samira
پاسخ
مهدیه
6 بهمن 92 14:08
عزییییییزمی باران جووون....
samira
پاسخ
[پاسخ