باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

نا مزدی ها

1393/2/22 14:31
نویسنده : samira
1,009 بازدید
اشتراک گذاری

به قول عمه زهرا اسب سفید خوشبختی آمده و دست از سر دخترا بر نمیداره البته امسال بیخود سال اسب نشداتشویقتشویقتشویق

پریا جون و مهدیه جون تقریبا به فاصله یک هفته نا مزد کردن و ما هم این چند روز حسابی سرمون شلوغ بود عینک

شما هم نقش عکاس رو بازی میکردی و از تموم جزییات عکس مینداختی .خلاصه اینکه حضورت حسابی فعال بود

ااینجا نامزدی مهدیه جون هست

درسخوان

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان باران
15 اردیبهشت 93 0:29
انشاالله عروسی خودت عزیزم تو بشینیو بقیه فعال باشن عزیزم
samira
پاسخ
مرسی مامان باران جون
مامان مهلا
28 اردیبهشت 93 13:18
این اسبه تو فامیل ما هم از قرار معلوم زیاد میخواد میاد
samira
پاسخ
مامان مهلا
28 اردیبهشت 93 17:43
راستی دیدی تو وبم یه پستی شبیه همین پست تو دارم به اسم "متشکرم آقای اسب " که دقیقا تو همین تاریخ یعنی 22 اردیبهشت نوشتمش !مثه اینکه خیلی با هم تفاهم داریم تو قوه مخیله مون وبه همین مناسبت از شما بیشتر خوشم اومده
samira
پاسخ
واقعا چه جالب امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم
مامان مهلا
28 اردیبهشت 93 17:45
واااااااااااایاینجا که نوشتی به قول عمه زهراباور کن الان متوجه شدم بااین حال بازم ازت خوشم اومده
samira
پاسخ
مرسی عزیزم