باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

خدایا شکرت

1393/4/7 2:30
نویسنده : samira
749 بازدید
اشتراک گذاری

باران میبارد،بحرمت کداممان نمیدانم

 

 

 

من همین قدر میدانم،باران صدای اجابت است

 

 

 

خدا با همه جبروتش،دارد ناز میخرد

 

 

 

نیاز کن..............

 

 

 

حلول ماه رمضان مبارک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           

 

خدایا به خاطر همه چیز شکرت.........

 

 

پسندها (18)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

فاطمه مامان باران
7 تیر 93 14:43
سلام عزیزم خدا حفظ کنه دختر خوشگلتو خدا همه بچه هارو واسه مادر پدراشون حفظ کنه باران خوشگلو از طرف من ببوسینامیدوارم همه به ارزوهاشون برسن
samira
پاسخ
انشالله
عمه زهرا جون
7 تیر 93 18:51
منم خدارو شکر میکنم که برادرزادم راضیه و بابت رضایتش سپاسگزار...........امیدوارم همیشه شاد باشی عزیزم
samira
پاسخ
مررررررررررررررررررسی عمه جون
مامان نگار
8 تیر 93 7:54
قربونت برم من که اینقدر نازی عزیزم .خیلی دوست دارم باران گلم
samira
پاسخ
ممنونم عزیزم نگارو ببوس
sana jooooni
8 تیر 93 23:29
کاش در این رمضان لایق دیدار شویم سحرى با نظر لطف تو بیدار شویم کاش منت گذارى به سرم مهدى جان تا که همسفره تو لحظه افطار شویم طاعات و عبادات شما قبول درگاه حق
samira
پاسخ
طاعات و عباذات شما هم قبول باشه اتتماس دعا
مامان مهلا
9 تیر 93 4:31
بگردم دختر خوش عکسمونو
samira
پاسخ
مرررررررررسی
مامان مهلا
9 تیر 93 4:32
خصوصی
samira
پاسخ
فریبا
9 تیر 93 12:49
سلام نماز و روزتون قبول درگاه حق انشالله دختر گلم باران عزیزم مثل همیشه خوشگل و خوش عکس
samira
پاسخ
طاعات شما هم قبول باشه ممنونم از نگاه پر مهرتون
مامان شینا
9 تیر 93 15:47
طاعاتتون قبول موهای دخملی خیلی قشگن
samira
پاسخ
طاعات و عبادات شما هم قبول درگاه حق
مهسا خانوم
10 تیر 93 11:53
پست عالی بووووووود.خیلی زیبا نوشتی.رمضان مبارک
samira
پاسخ
ممنون رمضان شما هم مبارک
مامان مهلا
12 تیر 93 15:43
نیستین؟ چرا؟
samira
پاسخ
اینترمون قطعه متاسفانه الانم خونه مامانم هستم
مهسا خانوم
12 تیر 93 22:25
سلام.اپ کنین دیگههههههه.منتظرماااااااا.راستی رمضان مبارک
samira
پاسخ
مرسی طاعات شما هم قبول متاسفانه اینترنتمون قطع
مامان النا
16 تیر 93 12:15
سلام عزیزم.منم بهتون تبریک میگم این ماه عزیز رو.عباداتتون قبول.برای ما هم دعا کنید. دختر خوشگلت هم ببوس.
samira
پاسخ
ممنون طاعات و غبادات شما هم قبول
مهسا خانوم
16 تیر 93 14:59
سلام.این ادرس وبلاگ مامانمه.دوس داشتین لینکش کنین مرسسی.بوسس
samira
پاسخ
فــــــــــــریبا
16 تیر 93 23:20
سلام مامان باران با دیدن تصویر موهای زیبای دختر م باران و موهای زیبای باران جان می شود بارش مهر و عطوفت و مهربانی خداوند را به پاس حضور این فرشته بارانی به خوبی حس کرد
samira
پاسخ
سلام فریبا جون مرسی از نگاه پرمهرتون . چقدر قشنگ مینویسد شما.واقعا ممنونم عزیزم
مامان فرشته
20 تیر 93 12:02
سلام.طاعات وعباداتون مقبول درگاه حق. مرسی از این که وبلاگ ما اومدین. با افتخار لینک شدین.
samira
پاسخ
ممنونم شما هم قبول باشه
**مامان آزیتا**
20 تیر 93 13:12
باران جونموببوس هزارتا
samira
پاسخ
خواهش میکنم
مهسا خانوم
20 تیر 93 13:34
سلام.وبلاگ حجابم اپه.چند تاپست زیبا گذاشتم.مطمئنم خوشتون میاد.
samira
پاسخ