باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

باران به کلاس ژیمناستیک میرود

1393/4/31 2:26
نویسنده : samira
742 بازدید
اشتراک گذاری


سلام.......باران جونم به قول خودت میری کلاس (نیم ناستیک )و خیلی هم از این بابت خوشحالی  و فقط امیدوارم که علاقت همین طوری بمونه . برای اولین روز که رفتی  ازت پرسیدم باران چکار کردی خوب بود با اعتماد به نفس زیاد گفتی اره خیلی ار حرکتاش رو قبلا بلد بودمتعجب قربونت بشم الهی  که ماشالله هیچ وقت کم نمیاریچشمکبوس

این روزا همش بیرون و پارکی هیچ موقع هم سیر نمیشی و ساعت 12و1 شب با گریه  های جانب عالی به این علت که خونه نمیای برمیگردیم خونهگریه

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان نگار
31 تیر 93 9:05
وای چقدر لباس ورزشی بهش میاد .خدا نگه داره .من عاشق بارانم
samira
پاسخ
مرسی عزیزم شما خیلی لطف دارید
مهسا خانوم
31 تیر 93 12:54
افرررررررررررررررررررررررررررین .باریکلا خانومی ورزشکار شده... . مریم ماهم ی مدت ژیمناستیک رفت.ولی معلمش هیچی بلد نبود دل مریم سیاه شد.حالا هرچی میگیم بروکلاس ژیمناستیک میگه نه من دیگه گول ظاهرمعلمارونمیخورم
samira
پاسخ
بله معلم خیلی روی بچه ها تاثیر داره امیدوارم که معلم باران خوب باشه و باران رو علاقمند کنه . مریم گل رو ببوس
عمه زهراجون
31 تیر 93 14:32
سلام بارانم. مبارکت باشه عزیزم. به لطف خدا و زیر سایه مامانو بابای گلت : یه روزم خبر قهرمانیتو بشنویم........... اما یه چیز مهم دیگه که توی یادداشت مامان جون دیدم اون شکلکیه که بعداز جمله ی "حرکاتشو قبلا بلد بودم" گذاشتست. باور کن چهره ی مامانی رو تصور کردم که داره دود از سرش بلند میشه خیلی باحالی عمه.......................
samira
پاسخ
سلام عمه زهرا جون ممنونم دقیقا همین طور هست میگیدامان از دست باران با این زبونش
مهسا خانوم
1 مرداد 93 1:12
دقیقا گل گفتی خاله سمیرا. امیدوارم باران راضی باشه.شماهم باران روببوس
samira
پاسخ
مرسی عزیرم (امیدوارم)
مهسا خانوم
1 مرداد 93 4:35
سلام.خاله سمیراا خیلی خوشحالم کردی که وبم اومدی.دوست دارم بی نهاااااااایت.باران خانومم خوبه؟
samira
پاسخ
خواهش میکنم. مرسی بارانم خوبه
**مامان آزیتا**
3 مرداد 93 20:30
دوستت دارم باران جان
samira
پاسخ
ممنونم خاله جون
مهسا خانوم
4 مرداد 93 13:00
واااااااااا.پس نظرام کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سلام خوبین؟من 2تانظردیگه هم دادم پس کجان؟ راستی خاله جواب سوالت رو دادم بیاوببینش
samira
پاسخ
ببخشید نظرت پاک شد این از مضرات با گوشی آمدن توی وب هست درست کار نمیکنه در هر صورت مرسی که اومدی و از جواب سوالم
مامان مهدیه
4 مرداد 93 17:27
لینک نشدیم
samira
پاسخ
سلام ببخشید من چون با گوشیم میام یادم رفته لینکتون کنم چون با گوشیم نمیشه ولی یادم میدونه که وقتی با کامپیوتر آمدم حتمالینکتون کنم
مامان قند عسلا
5 مرداد 93 13:18
سلاممممممممم دوست جونی .دلم براتون تنگ شده بود .حالتون چطوره؟؟؟؟؟؟؟
samira
پاسخ
ما هم همین طور خیلی کم پیدایید
فاطمه مامان باران
5 مرداد 93 22:01
وای عزیزم باران خانومی با لباسای ورزشی هم ماه شدی انشاالله قهرمانیتو ببینیم عزیزم
samira
پاسخ
مررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی مامان باران جون
مامان فاطمه
6 مرداد 93 4:12
سلام مامان باران....میخاستم بگم با مطالعه بیشتری باران رو به کلاس زیمناستیک ببربد.من از شبکه سلامت شنیدم که ژیمناستیک در این سنین باعث میشه صفحه های رشد بچه ها متوقف بشه
samira
پاسخ
ممنون که به فکر ما هستید من خودم هم اینو شنیده بود م به خاطر همین هم تحقیق کردم حرکتهای ژیمناستیک برای بجه ها ضروری میدونستند ولی اگر باران بخواد که جدی این ورزش رو انجام بد ه حتما این کار رو میکنم . فعلا که در حد بازی و سرگرمی هست . در هر صورت مرسی
مامان النا
8 مرداد 93 12:17
ورزشکار شدنت مبارک باشه عزیزم.
samira
پاسخ
مرررسی گلم
کبریا
30 مرداد 93 13:02
افرین عزیزم مبارک باشه
samira
پاسخ
مررررررررررررررسی عزیزم
مهروزبانو
1 شهریور 93 12:36
سلام عزیزم خوب هستین شما ؟ ماشاالله به این دختر نازتون خدا نگهدارش باشه و سایتون همیشه بالای سر ش مستدام . شما ساکن اراک هستین ؟ اگر متمایل باشید با هم آشنا بشیم. اینجا 5 مرداده؟
samira
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفتون .بله ما ساکن اراک هستیم باکمال میل .............از آشنایی با شما خوشحال میشیم ایجا سالن ورزشی میدون حافظه است