باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

تولد رادین

1393/10/14 16:28
نویسنده : samira
880 بازدید
اشتراک گذاری

بوسسلام بر فرشته کوچولوی خودمفرشته

این چند وقته میری مدرسه البته چه رفتنی..............

اول صبح خیلی سخت بیدار میشی به زور صبحونه میخوری ، به زور موهات رو شونه میکنم ، و به زور لباس مدرسه ت رو می پوشی خلاصه اینکه کلی اذیت میکنی و ظهرم هم وقتی از مدرسه بر میگردی ، میگی مامان خوب شد رفتم خیلی خوب بود، و فردا دوباره روز از نو روزی از نو.........

راستی یه خبر جدید  قراره توی کلاس ژِیمناستیک به مناسبت 22بهمن جشنواره بزارند و شما هم اولین کار گروهیت رو تجربه میکنی و از این بابت کلی خوشحالی، یادم باشه که اگر شد عکس بگیری، حتما عکساش رو بزارم برات.

چند هفته پیش تولد رادین بود یه سری عکس هست میزارم 

و عکس بعدی مربوط میشه به بازی مورد علاقه ات این روزا به اسم مبل بازی که با میز مبل ها انجام میدی البته بیشتر با ، بابا  به این صورت که روی مبل میخوابی و بابا قلت میده ،و از اونجایی که دوست نداری عکس بندازیی به همین عکسا اکتفا میکنیم

 

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان مبینا
14 دی 93 16:35
ای جااااانم چه دخمل نازی چه موهای قشنگی هم داره
samira
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مهلا
15 دی 93 2:30
دختر خوشکلمون چرا تو عکساش نمی خنده اصلا؟! با خنده خیلی خوشکل تر میشی خانووووووووووم
samira
پاسخ
مهلا جون اعکس گرفتن رو دوست نداره
مامان آنیسا
15 دی 93 9:24
تولد پسر خاله جونت مبارک عزیزم ماشالا به خانم کوچولوی ورزشکار
samira
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان ریحانه
15 دی 93 13:05
عزیییییز دلمهوا سرده خووووو بچم سخت واسش بیدار شدنولی خوب عادت میکنه امیدوارم تو جشنواره مقام بیاری عشقمتولد آقا رادینی هم مبارکایشالا همیشه به شادی و جشن عزیز دلم
samira
پاسخ
مرسی ریحانه جون روژینا رو ببوس
اتی مامان
15 دی 93 15:30
عزیز خاله ایشالله همیشه خوش باشی
samira
پاسخ
مامان سمانه
15 دی 93 21:41
سلام عزیزم ، مامانی باران جونمو اذیت نکن عیب نداره بچه س دیگه بچه ها همه اینجوری ؛ من که حالا دیگه واس خودم مادر شدم واس دانشگاه رفتن بزور از خواب بیدار شدم انشا... تو مسابفه موفق بشه عزیزم ، حتما عکسا رو بزارید ما بینیم تولد بابا اسفنجی هم مبارک باشه عزیزم باران جونم هم مث همیشه ناز شده ببوس باران جونمو
samira
پاسخ
سلام عزیزم آره خوب سخته صبح زود بیدار شدن، حتما سمانه جون عکساش رو میزارم بابت تبریک هم ممنون
مامان زهره
16 دی 93 11:56
چرا دوست نداره عکس بندازه؟خانوم به این خوش تیپی!
samira
پاسخ
نمیدونم والا
مامان و بابا
21 دی 93 14:14
سلام عزیزم محمدهانی هم روز تولد کودک شماست.7 مرداد 92 به دنیا اومده اگه دوست داشتید بیاید تا تبادل لینک کنیم
samira
پاسخ
سلام چه جالب حتما ما هم خوشحال میشیم
مامان نگار
29 دی 93 8:20
اين كار همه بچه هاست .نگار هم روزايي كه قراره پياده بره مهد همين كارا رو ميكنه
samira
پاسخ
مهسا خانوم
30 دی 93 13:42
سلام خالهههههههههه سلام باران خوشملییییییییییییی خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟ اقا من برگشتممممممممممممممممممممممم هورا دلم براتون تنگ شده بود
samira
پاسخ
مامان نگار
1 بهمن 93 8:55
خيلي عكساي نازي داره اين شاهزاده خانم .هميشه به جشن و شادي .
samira
پاسخ
ممنون عززززززززززیزم
مامان نگار
1 بهمن 93 8:55
ما هم اپ شديم
samira
پاسخ
Kosar
5 بهمن 93 11:05
ﺑﺨﻮﻧﯿﺪ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﻣﯿﻤﯿﺮﯾﺪ . . . . ﭘﺎﮐﺶ ﮐﺮﺩﻡ ﺩﻟﻢ ﻧﯿﻮﻣﺪ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﺑﻤﯿﺮﯾﺪ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻨﻘﺪ ﺑﺮﺍﻡ ﻋﺰﯾﺰﯾﻦ
مامان قند عسلا♥♥
5 بهمن 93 11:44
سلااااااااام .دلم واستون تنگ شده بود ...بازم که باران جونم با موهاش دلبری میکنه ...فدات بشم خاله جون
samira
پاسخ
قربون شما
مامی پدرام فینگیل
11 بهمن 93 14:57
ماشاله به این باران خانم خوشگل و ناز همیشه شاد باشی عزیزم از این که به وب پسرم اومدید ممنونم
samira
پاسخ
مهسا خانوم
12 بهمن 93 13:53
سلام چرا نیستین؟ راستی من یک اپ مهم کردم خیلی مهمه لطفا بیاین حالم اصلا خوب نیست
samira
پاسخ
حتما اومدم
بابا و مامان آروین کوچولو
23 بهمن 93 12:01
سلام باران خوشگلم ایشاله همش به تولد و جشن و خوشی تولد پسر خالت مبااااااااااااااااارک روی ماهتونو می بووووووووسم
samira
پاسخ
مامان مبینا
23 بهمن 93 23:09
بوووووووووووووو باران جونی
samira
پاسخ