باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

به زودی مشهدالرضا 🤩

1398/2/8 14:59
نویسنده : samira
453 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه داریم میریم مشهد با امید خدا صبح پرواز داریم
هنوز بهت نگفتیم که می خوایم بریم؟ مشهد مطمئنم که اگه بشنو خیلی خوشحال میشی
می خوابیم با بابا غافلگیرت کنیم
ببینیم که چی میشهروزای آخر سال تحصیلی من نگران بودم نکنه امتحان چیزی داشته باشی که خدا رو شکر معلمتون مخالفتی نکرد
یکی دو هفته ای هست که میری کلاس زومبا البته دوتایی بو هم میریم کلی عرق میکنی و منم کلی کیف میکنم

 

 

 

 


این عکس رو دوستت آنیتا درست کرده برات
رفته بجنورد تو هنوز تو تلگرام باهاش چت میکنی و کلی دوسش داری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
8 اردیبهشت 98 20:37
همیشه به سفروگردش باران گلی
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
8 اردیبهشت 98 21:14
خوش بگزرد همیشه در گردش و زیارت
❤️Maman juni❤️Maman juni
8 اردیبهشت 98 21:21
ای جانم
مامان صدرامامان صدرا
9 اردیبهشت 98 14:16
💖💖💖