باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

مشهد ۱۳۹۸⭐️

1398/2/15 23:51
نویسنده : samira
291 بازدید
اشتراک گذاری
سلام
خیلی یهویی رفتیم‌مشهد و خیلی هم بهت خوش گذشت






از عکس گرفتن که بدت میاد ولی من میگیرم




دوتا فنربازی و یه پاکن برقی وسیله هایی بود که تو کل سفر همراهت بود





نمونه از عکس ننداختنات






با چادر پوشیدنت ماجراها داشتیم

پدر و مادر گرانقدر






باغ وکیل آباد

مادر دختری


پدر دختری








بخش ماجرا انگیز مسافرت برای شما خیلی هیجان داشت برات
و احساس شجاعت زیاد




و پایان این سفر خوب که کلی تجربه های تازه داشت برات چهار شب طول کشید
و دو از درس و زبان و ورزش موسیقی
و کلی کیف برات
امیدوارم که همیشه شاد باشی گُندِله قشنگم
پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
16 اردیبهشت 98 0:11
زیارت قبول باشه بعضی ار بجه ها حتی بزرکترها هم از عکس خوش شون نمیاد من از بچگی عاشق نقاشی و عکسم
هلیاهلیا
16 اردیبهشت 98 0:47
زیارت قبول
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 اردیبهشت 98 13:47
همیشه به گردش وشادی .زیارت قبول بارانی
Maman fatemehMaman fatemeh
16 اردیبهشت 98 17:41
همیشه به تفریح😍
مهرآرامهرآرا
17 اردیبهشت 98 16:31
زیارت قبول همیشه به خوشی و سفر و تفریح😍

17 اردیبهشت 98 19:25
خیلی هیجان انگیز بود 😲😜😘 لطفا ما رو هم دنبال کنید🙏