باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

روزهای پر استرس کرونایی

1398/12/5 8:43
نویسنده : samira
380 بازدید
اشتراک گذاری
سلام
این روزها روزهای خوبی نیست بالاخره کرونا وارد ایران شد واول قم و بعد اراک ، چند نفر بخاطرش فوت کردن و سرعت انتشار این ویروس انقدر زیاد هست که از اول اسفند تا آخر سال کل مدرسه ها رو تعطیل کردن در حال حاضر دانشگاه ها و باشگاه ها. و کلی جاهای دیگه تعطیل اعلام شده و شما هم که انگار تعطیلات تابستونه میخوری و میخوابی و حال میکنی برای خودت


هنوز دانشمندانا نتونستن یه واکسن و داروی مناسب برای این ویروس کشف کنن،
خلاصه که روزهای پر استرس و پر تنشی رو میگذورونیم‌
خیلی بد میگذره
این روزهای ماه اسفند همیشه روزهای خوب و پر انرژی بوده برام
ولی متاسفانه دیگه این طور نیست به خاطر ترس از آلوده نشدن مجبوریم که توی خونه بمونیم ‌‌جایی نریم.
نمیدونم که این وضعیت تا که ادامه
داره ولی امیدوارم که این کابوس بد بزودی تموم بشه
شرایط اقتصادی کشورم هم روز به زور بدتر و بدتر میشه خدا خودش به همه رحم کنه .
دوست دارم که داخل وبلاگت خاطرات خوب و شیرین ثبت کنم ولی چه کنم .........




/
این چند تا عکسم جهت عوض شدن روحیه 🤪

غذای مورد علاقه ات


کادو روز ولنتاین البته از جمله کادوهات هست کلی چند تا چیز خریدی🤨


ولنتاین





قبل از شیوع کرونا بازار سر پوشیده

خانم درمنی و دوستت پرنیان
پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)


5 اسفند 98 13:53
مراقب خودمون باشیم تا کرونا نگیریم😃 مواضب خودتون باشین😊
❤️Maman juni❤️Maman juni
5 اسفند 98 19:08
😍
عمه فروغعمه فروغ
9 اسفند 98 21:25
به امید روزای بهتر برای هممون❤