باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

روزهای سخت و سخت تر

1398/12/21 10:50
نویسنده : samira
199 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دختر گلم
این روزها اصلا روزهای خوبی نیست
این ویروس لعنتی روز به زور بیشتر میشه و کلی از مردم کشورمون رو درگیر کرده از اول اسفنده که تو خونه موندی و مدرسه هم نمیرید
کلاس زبان ،کلاس تار ، ورزش
همچین تعطیل شده
خیلی سخته ما هیچ جا نمیریم و همه وقت تو خونه هستیم حتی خونه مامان جونم نمیریم خاله سارا و خاله فرشته ،مانی و رادین و چند وقته ندیدیم و خلاصه که قرنطینه شدیم تو خونه
خلاصه....،،،
علاوه بر همه اینا کارگاه تولید روغن بابا آتش گرفت یه آتیش سوزی سخت و خطرناک و به غصه های این روزامون اضافه شد
خدارو شکر که کسی طوریش نشد ولی خوب بابا کلی ضرر کرد و کلی ناراحت شد
ایکاش که همیشه میتونستم خاطرات خوب برات ثبت کنم
خاطرات شیرین
ولی ولی ولی

تو که از مدرسه نرفتن و کلاس نرفتن خیلی خوشحالی و واسه خودت کیف میکنی
همش جلو‌تلویزونی
میخوری و میخوابی
و البته مشقا و تکالیفی که خانمتون از طریق واتساپ میفرسته و انجام میدی
باران جانم
امیدوارم که دفعه دیگه که میام وبلاگتو آپ کنم
کلی خبر خوب برات داشته باشه
کلی اتفاق‌های قشنگ
دوستت دارم





درست کردن سرگرمی این روزها


درست کردن کاردستی به مناسبت روز پدر



۹۰درصد روزت همینی لم داده جلوی tv


مسافرت رفتن این روزا کلا ممنوعه
برای ما که همیشه دنبال رفتن به مسافرت هستیم خیلی سخته
اینم از پیام های این روزای دنیای مجازی

روحانی بعد از گرون شدن بنزین گفت منم صبح فهمیدم که بنزین گرون شده
اینم از جمله تیکه هایی که براش درست میکنن

با مانی و دوستات این روزها تصویری ارتباط میگیری

اینم بخش غم انگیز ماجرا. .....ورزشگاه پنج مرداد و خالی کردن برای بیماران کرونا


ضد عفونی کردن شهرها
پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)


21 اسفند 98 22:47
بعد از هر سختی آسانی است انشالله زودتر از شر تمام مشکلات عبور خوا یک کرد

21 اسفند 98 23:42
سلام خاله جون وب باران جون خیلی زیبا و جذاب بود 😍 خوشحال میشم اگر دنبال کنید ممنونتون میشم😍😍  
❤️Maman juni❤️Maman juni
22 اسفند 98 5:19
میگزره این روزا عزیزم  ❤️