باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

عکس مورد علاقه بابا جون

1393/1/5 2:05
نویسنده : samira
645 بازدید
اشتراک گذاری

موفق شدم از گوشی بابا عکس آپلود کنم آخه قبلا خیلی سعی کرده بودم ولی نتونسته بودم این عکس مربوط میشه به عروسی عمو سجاد  و بابا هم عاشق این عکست بارانهستقلب

فردا چهارشنبه سوری هست و شما هم بی صبرانه منتظر هستی تا با ترقه ها یی که حسین نادری بهت داده حسابی بترکونی . البته اینم بگم که از ترقه حسابی میترسی و فقط دوست داری نگه داری  وقت تمام

الانم توی اتاق بابا یی و کامپیوتر بازی میکنی. با با یه بوس آب دار ازت کرد ولی هیچی نگفتی آخه از بوس  خوشت نمیاد و هر موقع بوست میکنند ناراحت میشی با با ازت پرسید چرا هیچی نگفتی بوست کردم گفتی اشکال نداره میبخشمتقهقهه

حالا من توی عید چه کار کنم با بوس ندادنتخجالتآخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان نگار
27 اسفند 92 11:26
امیدوارم امروز بهتون خیلی خوش بگذره .چقدر عکس دخملی ناز شده . دیگه سال داره تموم میشه .من پیش پیش بهت عید رو تبریک میگم .دختر نازت رو که از بوس هم بدش میاد ببوس و از طرف من عید رو بهش تبریک بگو.
samira
پاسخ
مامان نگار جون مرسی از محبتت امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشیددر کنار خانواده
مامی آرشیدا
28 اسفند 92 1:26
عزیییییزم چه عکس خوشگلی عسلی شیرین ترازعسل سال نوپیشاپیش مبارک سال خوب وبابرکتی داشته باشید
کتایون کیانوش کبریا
28 اسفند 92 21:44
سلام عزیزم پس چرا عکسهای چهارشبنه سوریت رو نذاشتی مو قشنگ من