باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

ع عید 1393

1393/1/5 2:09
نویسنده : samira
541 بازدید
اشتراک گذاری

bعیدت مبارک دخترم امیدوارم که همیشه سلامت باشی  و لبا ی خوشگلت همیشه خندون   

امسال قرار نبود هفت سین بچینم ولی وقتی دیدم خیلی علاقه داری  در آخرین لحظات فقط به خاطر دختر گلم رفتم وسایلش رو خریدم اینقدر ذوق کردی که خدا میدونه تازه شبم میخواستی پیش هفت سینت بخوابیماچ

 ما برای اولین بار سال تحویل رفتیم خونه با با جون  بعد اومدیم خونه آقاجان و شما هم کلی با فاطمه ترقه بازی کردی البته اینو بگم که همچنان از ترقه میترسی امسال سال تحویل  ساعت 8.5 شب بود و شما هم موقع سال تحویل کلی تعجب کرده بودی  چون خیلی منتظر بودی عید بشه وقتی بهت گفتم باران اینم از عید دیدی بالاخره عید شد تنها چیزی که توی قیافت میشد بخونی این بود که این همه عیدی که می گفتن این بودزبان

امسال هم با همه خوبی ها و بدیها گذشت و رفت و این عمر ما که داره میگذره باران عزیزم امیدوارم روزی که بزرگ بشی و خاطرات رو بخونی بفهمی که دنیا خیلی زودتر از اون چیزی که فکر کنی میگذره پس قدر روزای عمرت رو بدون و از اون به بهتر ین شکل استفاده کن کاش بفهمی که این حرفا شعار نیست . در هر صورت دوست دارم بدونی که منو با با خیلی دوستت داریم  امیدوارم که همیشه از زندگیت لذت ببری  .عاشقتم زیییییییییییییییییییییییییییادقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

عمه زهرا و کبریا
1 فروردین 93 20:58
سلام کوچولو خانوم. سال نو تون مبارک .... هرچند امروز اومدم خونه ی آقاجان و عیدتو مبارک کردم و با کلی التماس بوسیدمت.البته من دوستداشتم ابدار باشه اینم تلافیش
samira
پاسخ
کبریا جون شما هم سال خوبی داشته باشید انشالله
مامان مهربان
9 فروردین 93 1:22
سلاااااااااااام سال نو مبارک!!! چه دخمل نازی به وبلاگ منو پسرمم سر بزنید منتظرتونیم
samira
پاسخ
مرسی عزیزم حتما
مامان تینا
10 فروردین 93 8:24
سلام سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشید باران گلم دوستت دارم
samira
پاسخ
مرسی ما مان تینا جون شما هم سال خوبی داشته باشید ان شالله
مامان نگار
18 فروردین 93 11:26
خوب کاری کردید که براش سفره گذاشتید این خاطره ها هیچ وقت از ذهن باهوش این بچه ها پاک نمی شه
samira
پاسخ
مامی آرشیدا
21 فروردین 93 18:48
واقعااین عمرماست که داره میگذره...چه سفره قشنگی بااون خانوم گل زیباترهم شده
samira
پاسخ
مامی آرشیدا ممنون از لطفت