باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

محافظ خواب

1393/1/12 1:19
نویسنده : samira
472 بازدید
اشتراک گذاری

مار

 

 

باران جونم عکسی که در تصویر مشاهده  میکنی نگهبانت هست موقعی که میخوای بخوابی ،میاری میزاری بالای سرت وقتی علتش رو ازت سوال میکنم ،میگی اینو میزارم که لو لو هارو بخورهشیطان

البته به غیر از این اون عروسکای بند انگشتی که قبلا برات نوشته بودم هم  دورشون دستمال عینک می پیچونی و با خودت می خوابونیش خلاصه اینکه خوابیدت ماجراها داره عزیزمخواب

باران عزیزم عید هم به روزای آخرش رسیده امیدوارم توی دنیای کودکیت بهت خوش گذشته باشه فردا شاید با عمو حسن اینا بریم بیرون البته هنوز معلوم نیست چونکه به هوا،اعتباری نیست، باران خیلی دوستت دارم .بایبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عمه زهراجون
15 فروردین 93 1:08
کارات همشون آدمو یاد بچگی های بابات میندازه ..............بخصوص تخیلاتت
samira
پاسخ
دقیقا
مامی آرشیدا
21 فروردین 93 18:45
ای جوووووونم باهوش خانوم
samira
پاسخ