باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

سیزده بدر

1393/1/14 0:33
نویسنده : samira
519 بازدید
اشتراک گذاری

 bb سلام بر خانم خانوما خودم  ،امروز سیزده بدر بود و رفتیم بیرون با عمو حسن و عمه ها کلی هم کوهنوردی کردی و حسابی خسته شدی،  فدات بشم الهی، البته هوا زیاد خوب نبود شما هم یه کوچولو سرما خوردگی داشتی و من نگران بودم که یه وقت مریض نشی در کل زیاد بازی نکردی و به غیر از اون کوهنوردی که کردی و یه کم کسل بودی ،  الانم که خوابی امیدوارم که خوابای خوب خوب ببینی چون چند روزه که میگی خواب بد میبینی .

اینم از عید 1393 که تموم شد امیدوارم که روزای خوبی در انتظارت باشه دختر خوشگلمماچ

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

عمه زهراجون
15 فروردین 93 0:59
سلام جیگرم . امیدوارم که سیزده بدر خوبی رو گذرونده باشی. البته میدونم که وقتی با آقاجان هستی خوب جولون میدی آقاجانم که غروبش رفت دزفول برای کوهنوردی...خدا بهمراش.امیدوارم سال خوبی پیش روی خودتو مامانو باباو آقاجانو مامانبزرگ و همه باشه. البته اخر هفته ام که نامزدی مهدیه ست. از قدیم گفتن سالی که نکوست از بهارش پیداست
samira
پاسخ
مامان نگار
18 فروردین 93 11:29
امیدوارم سال 93 براتون شروع روزهای شاد باشه و باران خانم هم سلامت و شاد به شیطنت هاشون ادامه بدن .من خودم وقتی نگار شیطونی می کنه خدا رو شکر می کنم که سرحاله و داره شیطنت می کنه از کسل بودن بچه ها خیلی غصه ام می شه
samira
پاسخ
خدا کنه که همیشه سالم و شیطون باشنند
مامی آرشیدا
21 فروردین 93 18:44
خانوم خانوماعیدت مبارک فرشته خوشگل روی زمین هزاران سال بهاروعیدببینی همراه بامامان بابای عزیزت
samira
پاسخ
امیدوارم که آرشیدا جون هم سال خوبی داشته باشه
مامان ریحانه گل بهشتی
23 فروردین 93 15:42
سلام دختر خانوم خوشگل و نازی داری با اجازه تون لینک تون کردم
samira
پاسخ
مرسی گلم
مامان نورا
25 مهر 93 19:09
خیلی نازی باران جون
samira
پاسخ
ممنونم گلم