باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

شهربازی

1393/1/19 1:05
نویسنده : samira
500 بازدید
اشتراک گذاری

bباران

شهربازیامشب با خاله فرشته اینا رفتیم شهربازی و شما هم کلی با مانی بازی کردید و کلی هم بهتون خوش گذشت.باران جونم نمیدونی که وقتی میخواستیم بریم چه ذوقی میکردی نیشخندعکسا هم بی کیفیت شده ببخشید چون نور کافی نبود خنده

الانم خوابی و فردا هم من دانشگاه دارم و هم شما باید بری کلاس زبان در ضمن باید بهت بگم که مثل ترم قبل نیستی و هیچ علاقه ای به رفتن به کلاس زبان نداری و منم دیگه مثل قبل باهات تمرین نمیکنم و فقط به این فکر میکنم که نکنه کلا زده بشی. امسال ان شالله میخوای بری پیش دبستانی و فقط امیدوارم که دوست داشته باشی که بری چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان رادین
20 فروردین 93 13:39
سلام عزیزم ممنون که لینکون کردید این یکی دیکه از وبلاگهای رادینه. با کمال میل شما هم جز دوستان رادین شدین. در ضمن باران خیلی نازه ماشالله همیشه شاد باشید.
samira
پاسخ
مرسی گلم حتما به وبلاگش سر میزنیم
محیا
1 اردیبهشت 93 13:45
خوش باشید
samira
پاسخ