باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

تابستان 92

1393/1/26 11:30
نویسنده : samira
696 بازدید
اشتراک گذاری

قلببازباران خواهد آمد عاشقانه     

برسر من           

چتر ندارم           

خیس خواهم شد      

 ولی بگذر          

میشودحمام عاشقانه   قلب

تابستان92

این چند روزه بارون زیاد میاد. داشتیم می رفتیم بیرون بارون میامد گفتی مامان چرا اسم من گذاشتی باران هی باید بگم خودم از آسمون دارم میام     قهقهه      

البته اینمبگم که یه دفعه هم میگفتی خوب شد اسم منو گذاشتی باران چون میخوام بزرگ شم خواننده بشم خوبه. امان از دست تو    بامن حرف نزن   

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

فــــــــــــریبا
26 فروردین 93 9:28
سلام ای جوووووووووووووووووووونم چه دخمل ناززززززززززززززززززی خدا حفظش کنه چشم بد ازش دور باد واقعا دخترا مث عروسکن
samira
پاسخ
مرسی از محبتت
فــــــــــــریبا
26 فروردین 93 10:11
گل دخملمو ببوسسسسسسسسسسسس
samira
پاسخ
ممنونم
lمامان قند عسلا
26 فروردین 93 13:08
باران جون اسمت خیلی خوشکله.من اگه خداوند بهم دختر داده بود حتما اسمشو باران میذاشتم.تا همیشه یادم بمونه دخترم رحمت خداست
samira
پاسخ
مرسی فریبا جون
عمه زهرا جون
26 فروردین 93 13:12
ای خدااااااااااااااااااااااااااااا عروسکی از این قشنگتر هم هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
samira
پاسخ
مرسی عمه جون
بهار
26 فروردین 93 23:08
سلام هدیه سنیا به شما دانلود تقویم لایه باز سال 93 با عکس دلخواهتون. در صورت قرار دادن لوگوی سنیا ،سایت سنیا ویرایش عکس هارو به عهده میگیره.
مامان تینا
27 فروردین 93 7:29
قربون اون ژست قشنگت برم خاله روز به روز داره نازتر میشه این خوشگل خانوم
samira
پاسخ
مرسی گلم
مامان نگار
27 فروردین 93 9:25
براش حتما اسفند دود کن .دخترمون روز به روز نازتر و خانمتر میشه .لباسش هم خیلی خوشگله اما نه به خوشگلی خودش
samira
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون از لطفت
خاله سارا
28 فروردین 93 1:40
باران کوچلو خیلی توی این عکس خوشگلی[]
samira
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان باران
28 فروردین 93 10:09
سلام دختر نازی دارین خدا حفظش کنه اسم دختر منم بارانه من درک میکنم دختر داشتن چه لذتی داره به وب ما هم سر بزنید خوشحال میشیم منتطر نظرای قشنگتون هستم
samira
پاسخ
حتما عزیزم
مامان مهرشاد
31 فروردین 93 0:52
باز باران......
samira
پاسخ
باترانه......
ماما نگار
31 فروردین 93 8:56
خواهان آنم که ضربان قلبت با لبخندهای مکرر تکرار شود و هرآنچه به دل آرزو داری از آن تو باشد.روزت مبارک
samira
پاسخ
مامان مهربون روز شما هم مبارک باشه
مامان ریحانه
6 اردیبهشت 93 13:11
وای عاشق اون موها و نگاه معصومانه ات هستم خدا کنه ریحانه هم مثل شما موهای خوبی داشته باشه
samira
پاسخ
ممنون از محبتت
مامانی مهربون
20 خرداد 93 11:38
ممنونم که به وبلاگم سر زدی و نظر دادی