باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

تصویر یک خرابکار

1393/2/1 15:42
نویسنده : samira
477 بازدید
اشتراک گذاری

baranعکسی که در تصویر مشاهده میکنید قیافه جدیدت هست وقتی که خرابکاری میکنی و میخوای چیزی بهت گفته نشه و البته چیزی هم نشنوی.خیال باطل

تلاش های بنده برای رفتن شما به کلاس زبان نتیجه نداد و آخر هم نفهمیدم که چی شد که دیگه علاقه ای برای رفتن نداشتی، و البته خیلی ماهرانه خودت رو از هرچی کلاس زبان راحت کردی و مثلا  یه روز که میخواستی بهانه بیاری و نری ،خودت رو خیلی حرفه ای به خواب زده بودی وقتی از مهد با من تماس گرفتند و من علت نرفتنت رو براشون توضیح میدادم .و میگفتم که علاقه ای به رفتن نداری یک دفعه از خواب مصلحتی بلند شدی و باذوق تمام گفتی که اره مامان راست میگی من دیگه علاقه ندارم ابله

خلاصه اینم از کلاس زبانت منم دیدم اینطوری شاید کلا از زبان ،زده بشه کلا بی خیال شدم .........

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

عمه زهرا جون
1 اردیبهشت 93 1:25
قرررررربون این خرابکار کوچولو بشم......باور کن یه ربع میخندیدم......خیلی با نمکی.من بچگیهای مامان جون رو ندیدم اماکارای باران همشون منو یاد باباواعمالش میندازه!!!حتی همین کلاس نرفتناش.یادمه روزای اول کلاس اولش عمو حسن میکروندشو مببردش مدرسه.......................یاد اونروزا بخیر
samira
پاسخ
مامان تینا
1 اردیبهشت 93 7:24
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل، تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد روز مادر مبارک
samira
پاسخ
ممنونم روز شما هم مبارک
مامان ملیکا
1 اردیبهشت 93 7:34
خیلی وروجکی خاله جون روز مادر مبارک باشه سمیرا جون
samira
پاسخ
مرسی روز شما هم مبارک
ماما نگار
1 اردیبهشت 93 8:23
نازی ..خوب حتما دوست نداره .بذار یه کم بزرگتر بشه .
samira
پاسخ
بله دیگه باید همین کارو کنیم
lمامان قند عسلا
1 اردیبهشت 93 14:33
ای جانمخوب دلش نمیخوات بره مامانی.یه کم درکش کنید (باران جون من طرفدارتم .این مامانا از کوچیکی ادمو میفرستن پی درس و کلاس .خوب بذارن حداقل از 6 سالگیمون بشه بعد...)
samira
پاسخ
چشم ما هم همین کارو میکنیم
lمامان قند عسلا
1 اردیبهشت 93 14:34
روز مادر بر شما مادر مهربون و دوست داشتنی مبارک امیدوارم همیشه سالم باشید و سایتون بالا سر باران جون و همسرتون باشه.از راه دور میبوسمتان
samira
پاسخ
مامی آرشیدا
2 اردیبهشت 93 0:10
ای جووونم عزیزم خیلی وروجکیخوب فکرکنم زودگذاشته بودیدکلااس نهههه؟البته من اطلاعی ندارماا همیجوری گفتم
samira
پاسخ
اره خودم هم فکر میکنم علتش همین باشه
khale roya
2 اردیبهشت 93 1:04
سلام 28 اردیبهشت تولد تاراس،خوشحال میشم بیای تبریک بگی هرچند تا که تونستی
samira
پاسخ
حتما
فریبا
7 اردیبهشت 93 8:04
سلام مامانی خوب شد که فعلا بی خیال زبان شدید چون ممکن بود از زبان زده شه بزرگ تر که شد خودش علاقمند میشه یه زبان جدیدو هم یاد بگیره
مامان باران
7 اردیبهشت 93 22:21
وای عزیزم خوشگل بودی خرابکاری که میکنی خوشگلتر میشی