باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

آخ جون باران عروسک بازی میکنه

1393/3/2 23:40
نویسنده : samira
815 بازدید
اشتراک گذاری

نقاشی های بارانخدا رو شکر یه عروسک گرفتی دستت بازی کنی حسرت به دل نشدمجشن آخه اصلا با عروسکات بازی نمیکنییه چند وقتی هست که با این دو تا عروسک بازی میکنی اسماشون رو هم گذاشتی مانی و روژان.کلی با هاشون تعریف میکنی  توی این عکسم مثلا خوابیدن و مرتب به من میگی مامان یواش حرف بزن بچه هام خوابندخواباینجا هم داری بادوچرخه می بریشون پارکچشمک

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

tecnomodern
2 خرداد 93 23:26
با سلام اگر دنبال دکوراسیون و متفاوت با سنگ های مهندسی مدرن هستید حتما به وب سایت ما سری بزنید موفق باشید www.tecnomodern.com
مامان مهلا
3 خرداد 93 0:32
میگم منو شما با هم تفاهم داریماااااااا بچه هامون هم همینجورین !!! یسنا هم اسم یکی از عروسکاش مانیه!!!!!!!!! البته دختره ولی نمیدونم یسنا این اسمو از کجا اورده تو فامیل هم به این اسم کسی نداریم
samira
پاسخ
خیلی جالبه امیدوارم یسنا وباران هم بزرگ شدن دوستای خوبی برای هم باشند
فاطمه مامان باران
3 خرداد 93 0:34
باران جون شما چقدر شبیع باران منی اونم فقط بعضی اوقات با عروسکاش بازی میکنه ولی وقتی ام بازی میکنه حسابی بازی میکنه در ضمن نقاشیاتم خیلی قشنگه عزیزم
samira
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووونم دوست خوبم
مامان ملیکا جون
3 خرداد 93 13:52
سلام دوست خوبم چه نقاشی قشنگی ..آفرین به باران جونم
samira
پاسخ
مررررررررررررررررررررررررسی
عمه سارا
3 خرداد 93 17:18
سلام مامان باران خانم من وبلاگ شما رو لینک کردم وبه شما درخواست دوستی دادم که امید وارم قبول کنین و وبلاگ دوقولو های افسانه ای رو لینک کنین تا بتونیم بیشتر به وبلاگ همدیگه سربزنیم متنظر پاسخ شما هستم
samira
پاسخ
حتما عزیزم
مامان مهلا
3 خرداد 93 17:58
برات کامنت گذاشته بودم مثه اینکه نیومده
samira
پاسخ
چرا آمده یادم رفته بود تایید کنم مرررررررررررررسی مهلا جون
مامان النا
4 خرداد 93 13:02
چه نقاشی های خوشگلی عزیزم.کجا داره نقاشی میکشه؟
samira
پاسخ
مرسی مامان الناجون نقاشی روی دیوار حمومه با رنگ های انگشتی.
مامان مهربان
6 خرداد 93 11:27
سلاااااااام، ماشاالله به این دخمل زیبای هنرمند چه نقاشیایی کشیده رو دیوار بوووووووووووووووووس
samira
پاسخ
مررررررررررررررسی گلم
مامان تینا
7 خرداد 93 7:50
نقاشیت عالیه باران نازم بازی کردنت هم قشنگه خوشگل خانوم
samira
پاسخ
ممنون عزززززززززززززززیزم
مامان علی
7 خرداد 93 10:55
ماشاالله ماشاالله چه موهای قشنگی چه مامان با سلیقه ای عکس پست ثابت خیلی قشنگه موهای خودمو هم میتونم این طوری ببافم؟
samira
پاسخ
شما خیلی محبت دارید بله میشه ببافی خیلی هم راحته
sana jooooni
7 خرداد 93 14:44
عزيزم ما عروسي در پيش داريم اين موهاتو بهم قرض ميدي بعد عروسي بهت پس ميدم نه نگو ديگه
samira
پاسخ
قابل نداره عززززیزم
کبریا
30 مرداد 93 13:12
افرین عزیزم دختر دایی مهربونم ولی من موندمرادین اینجا هیچگونه نقشی نداره
samira
پاسخ
مررررررررررررررسی کبریا جون رادین چون کوچولو هست زیاد با مانی باران آبش تو یه جوب نمیرهیه کم بزرگتر شه اون میاد بازی
آبجی نرگس
31 مرداد 93 14:23
samira
پاسخ