باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

تولد کبریا

1393/5/16 11:16
نویسنده : samira
1,070 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر دختر شیطون خودم بوس

دیشب تولد کبریا(دختر عمه) بود کبریا هم مثل شما متولد مرداد هستمحبت

و کلی هم بهت خوش گذشت و سرگرمی  مهمت انگشت کردن توی کیک و گرفتن بادکنک از روژان بود

خطاخندونک 

این ارنقش فعالت در تولد کبریا با رقص چاقوزیبا


و اینجا هم کبریا از اینکه چاقو بهش نمیدادی غش کرد از خندهقه قههمنم توی این مونده بودم که از کجا یاد گرفتی که چاقو رو  زودنباید بدی متفکر


پسندها (15)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

**مامان آزیتا**
16 مرداد 93 11:29
سلام باران جان بااینکه نمی دونم کبریاچیت میشه تولدش مبارک باشه معلوم که بهت خیلی خوش گذشته عزیزم
samira
پاسخ
سلام عزیزم . کبریا دختر عمه باران هست مررررررررررسی
مامان روژینا
16 مرداد 93 11:51
تولد کبریا خانومی مبارک عروسک خانومم چه خوشگل شده امشب راستی نگفتی کبریا خانوم چه نسبتی با بارانم داره مامانی
samira
پاسخ
کبریا دختر عمه باران مرسی که گفتید توی پست اضافش کردم
لی لی مامی آرشیدا
16 مرداد 93 12:13
ای جووونم روزهای زندگیتون شادوتولدیبارانم باموهای خوشگلش عاشقشم
samira
پاسخ
مرررررررسی آرشیدای نازرو ببوسید
مامان تینا و...
16 مرداد 93 12:19
samira
پاسخ
مامان روژینا
16 مرداد 93 12:40
samira
پاسخ
مهسا خانوم
16 مرداد 93 21:31
تولدش مباارک.خاله رمزو دادی؟ چیطور میطورین راستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
samira
پاسخ
بله دادم بهش مررررسی
مامان جون
17 مرداد 93 1:30
سلام ، تولد کبریا جون مبارک باشه باران جون موهات خیلی نازه من که عاشق موهات شدم
samira
پاسخ
مررررسی عزیزم
مهسا خانوم
17 مرداد 93 1:38
سلام.یه سوال؟چرا وب کبریا که توی لینکاتونه اپ نمیشه؟؟؟
samira
پاسخ
بله مامانش قبلا آپش میکرد ولی خیلی وقته بی خیالش شدند
مامان مهدیه
17 مرداد 93 14:02
تولد کبریا مبارک باران جون چه ناز شده با این مدل مو
samira
پاسخ
ممنون هدیه جون
عمه زهراجون
17 مرداد 93 21:32
سلام مامان باران جون. مرسی که عکسارو گذاشتی چون خودم اصلا وقت نکرده بودم ببینمشون. خدمت دوستان بارانی ذکر کنم کبریا دختر منه. بارانم که طبق معمول فعااااال. راستی کیانوشم27مرداده. مرداد ماه همونقدر که برای بچه ها ومامانای فامیل شاده.... برای باباها وحشت انگیز
samira
پاسخ
سلام عمه جون خواهش میکنم ان شالله تولد 120 سالگیش . تولد کیانوش هم پیشاپیش مبارک واقعا همین طور امان از ااین مردادی ها
مامان منصوره
18 مرداد 93 2:44
سلام دوست خوبم تولد دوستتون مبارک باشه خانمی
samira
پاسخ
مرررررررررسی تولد دختر عمه ام هست
مامانی
19 مرداد 93 12:18
تولد دختر عمه ات هم مبارک باشه گلم. آهنگ وبلاگت هم خیلی قشنگه(باران)
samira
پاسخ
ممنونم
کیانوش خواهر کبریا
28 مرداد 93 0:38
تولد خواهر جونم مبارک ایشاالله که هزار ساله بشی گلم
samira
پاسخ
کبریا دختر عمه
30 مرداد 93 12:49
ممنونم باران بابت رقص چاقو وکادویی که خودت به تنهایی انتخاب کردی[بغل
samira
پاسخ
خاهش میکنم گلم ان شالله عروسیت