باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

نقاشی

1393/5/18 14:08
نویسنده : samira
927 بازدید
اشتراک گذاری

باران جان این روزها هوا حسابی گرمه و حوصلت حسابی توی خونه  سر میره البته اگر بتونم توی خونه نگه دارمتدلخور چون میری بیرون و با دوستات دو چرخه بازی میکنی و  البته یه روز در میون هم میری ژیمناستیک خستهشبا هم همش پارکی  تا دیر وقت میمونیم ولی هنوز هم وقتی میخوایم برگردیم با گریه های وحشتناکت روبرو میشیم چون دوست نداری بری خونهگریه

 اصلا با توی خونه موندن مشکل داری البته میدونم که حق داری.............​ امروز از کلاس ژیمناستیک که برگشتیم طبق معمول رفتیم پارک. عزیزم چه ورزشکاری نشستیبغل



واما............

دختر گلم بعضی وقتا هنرمند هم میشیو وسایل نقاشیت رو میاری و مشغول میشی

برای دیدنشون برو به   ادامه مطلبMyspace Comments - Butterflies


این نقاشی رو با برگ درخت و ماکارونی و برای کشیدن باب اسفنجی از قالب صابون استفاده کردی



بچه که بودیم بهمون میگفتد خونه بکش یه خونه میکشیدیم با دو تا پنجره وسط یه جای پر از گل و درخت ولی شما یه خونه کشیدی با یک عالمه پنجره و به قول خودت چند طبقه هست. خدا شکر که حداقل رنگش سبز هست.حداقل آلودگی هوا فقط توی نقاشی های شما بی تاثیر بودهسکوتوگرنه تاثیرش رو هم جا میبینیما


امروز داشتی برنامه کودک میدیدی داشتند در مورد جنگ غزه صحبت میکردن زود رفتی دفترت رو آوردی گفتی میخوام بنویسم ای شالله جنگ تموم شه و بعد نقاشی یه بچه  که خونی شده کشیدی پاینشغمگین

مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (35)

مامان تینا و...
18 مرداد 93 18:15
آفرین نقاش کوچولو نقاشی هات عالی بود عزیزم
samira
پاسخ
ممنون مامان تینا جون
مامان مهدیه
19 مرداد 93 0:22
به به چه خلاقیتی
samira
پاسخ
**مامان آزیتا**
19 مرداد 93 10:10
سلام عزیزم شماراهم بایدمث هانیه ازپارک بیاریم خونه آفرین دخترگلم نقاشیت خیلی قشنگه
samira
پاسخ
سلام آزیتا جون ماجرا داره برگشتن از پارک
مامان النا
19 مرداد 93 12:12
سلام عزیزم.آفرین به این دختر خلاق. آدرس وبلاگ النا رو عوض کردم.خوشحال میشم بهش سر بزنی.
samira
پاسخ
مامان النا جون مرسی حتمابهتون سر میزنیم
sarاa
21 مرداد 93 1:04
آفرین بارانی
samira
پاسخ
مامان روژینا
21 مرداد 93 12:37
عروسکم هنرمند ماشالا
samira
پاسخ
ممنونم عزیزم
مهسا خانوم
21 مرداد 93 21:21
به به خلاقیااااااااااااااا. دوشت دالم باران جوووووووووووووووووووووون
samira
پاسخ
ما هم شما رو دوست داریم مهسا خانم
فاطمه مامان باران
22 مرداد 93 1:44
سلام عزیزم ممنونم به فکرم بودین ببخشید دیر اومدم اینترنتم با مشکل مواجه شذه بود الهی عزیز دلم من فکر میکردم فقط باران من اینجوریه سمیرا جون کاملا درکت میکنم ما هم وقتی میخوایم از پارک برگردیم خونه انگار اولین باره باران رفته پارک و دیگه قرار نیست ببریمش جوری گریه میکنه که دل ادم کباب میشه باران جون نقاشیات خیلی قشنگن به خصوص باب اسفنجی فکر کنم شما هم مثل باران عاشق باب اسفنجی هستی افررررررین به دخمل هنرمند میبوسمت عزیزم
samira
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم دقیقا ما اگر کل روز رو پارک باشیم وقتی میخوایم برگردیم انگار تازه رفتیم پارک و داریم برمیگردیم بله باران عاشق باب اسفنجی هست
مهسا خانوم
22 مرداد 93 15:12
مسابقه مستبقه.بدو خاله جووووووون.بیا جواب قسمت اول مسابقه رو بده
مامان جون
22 مرداد 93 19:30
به به آفرین به این گل دختر مو قشنگم ، نقاشیت خیلی دششششششششنگههههه باران جون محسن منم وقتی میخوایم از پارک بیام خونه همچین خودشو میزنه زمین کسی نگه چی شدهههههه سمیرا جون هممون این مشکل رو داریم هههههههه
samira
پاسخ
خیلی جالبه من فکر میکردم باران اینطوری نگو همه این مشکل رو با بچه هاشون دارند
مهسا خانوم
22 مرداد 93 22:44
خاله جون نفهمیدم گفتی سوال اشتباه است؟یعنی چی؟ نه درسته که.جواب رو ندادیاااااا راستی از مرگ نی نی وبلاگی عزیز ودوس داشتنی اوینا جون همراه باباومامانش بی خبرین؟همه خبردارن که توی هواپیمای طبس... .
samira
پاسخ
نه فکر کردم خودت نوشتی اشتباه ببینن اسم وبلاگ اوینا چی بوده خیلی ناراحت شدم
مهسا خانوم
22 مرداد 93 23:08
خاله جون تو لینکام یک شخصی هست به اسم خاله ناهید برو وبش اونجا توی یک پستی درمورد اوینا کوچولو کلی مطلب ولینک وبش رو گذاشته.برین وبش وببینین.اخه من نمیدونم وبش چیه.ولی رفتم توش
samira
پاسخ
مامان زری
23 مرداد 93 14:54
آفرین عزیزم نقاشیات خیلی قشنگه
samira
پاسخ
مرررررررررررسی
**مامان آزیتا**
24 مرداد 93 12:07
سلااااااااااااااااااااام سمیرا جونم معلوم نیستی عزیزمدلم برات تنگ شده دوست خوبم
samira
پاسخ
هستیم مرررررررررسی از لطفت از وقتی فوت آوینا و پدر و مادرش رو متوجه شدم توی نی نی وبلاگ نیامدم خیلی برام ناراحت کننده بود
فــــــــــریبا
24 مرداد 93 15:32
سلام عزیزم خوبید دختر گل و نقاشمون خوبه قربون هنر مندی هاش ببوسینش عزیزم پست جشن دندونی مرسانا جون گذاشتم کلیدشو خصوصی تقدیمتون می کنم کم بودن هایم رو ببخشید پیری علتشه
samira
پاسخ
سلام فریبا جون مبارکه اومدم
مامان عاطفه ی عاشق
27 مرداد 93 2:29
وااای چه فرشته کوچولویی هستی شما. مامانی چا سر میزنی کامنت نمیذاری تا بیام پیشت. بوووس برا خوشگل خانوم
samira
پاسخ
مررررررررررررررررررسی
مامان روژینا
27 مرداد 93 11:25
samira
پاسخ
عمه زهرا جون
27 مرداد 93 19:56
سلام به بارانم و مامان گلش. یه چیزی رو امروز کشف کردم که باعث شد کلی به خودم بخندم و اون اینکه : اغلب من آخر شبا میشینم پای کامپیوتر و چون بچه ها و بابای بچه ها خوابن و اونام حسااااااس اینه که بیصدا وبگردی میکنم اما امروز کاملا اتفاقی در حالیکه صداش 100بود من وارد وبلاگ شما شدم که ناگهان صدایی فریاد زد: بااااااران ن باور کن در یک آن چندتا حس اومد سراغم.....اولیشدومیشسومیشم یاد باباجونت افتادم که این شعر رو با همون لحن و صدای مخصوص خودش میخوونه و بارانی ام ادامه میده ایخدا خیلی سورپرایز شدم اما خارج از همه ی این شوخیها من این آهنگو خیلی دوستدارم امیدوارم این رحمت خدا هزار سال زیر سایه مامانو باباش زنده وشاد باشه
samira
پاسخ
سلام عمه جون این اتفاق چند بارم برای من افتاده ممنونم از لطفتون
مامان سمانه
27 مرداد 93 23:49
عزیزم وب قشنگی داری با اجازه لینکت کردم
samira
پاسخ
ممنونم شما هم لینکید
مامان هانا و آریا
28 مرداد 93 0:44
چه نقاشی قشنگی دخمل من عاشق باب اسفنجیهه راستی خیلیییی نازی باران عزیزممم
samira
پاسخ
مرررررررسی گلم
اتی مامان
28 مرداد 93 14:24
1000ماشالله به فرشته ی نازو خوشگلتبا افتخار لینک شدید
samira
پاسخ
ممنونم شما هم لینکید
مامان آنیسا
29 مرداد 93 7:19
خدا حفظش کنه این دختر خوشکل و دوست داشتنی رو مامانی ممنون از اینکه بهمون سر زدین خوشحال میشم لینکمون کنید و بارم بهمون سر بزنید
samira
پاسخ
سلااااااااااااام مررررررررسی با افتخار لینکید
مهسا خانوم
30 مرداد 93 1:38
نتاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییج بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان ملیکا
30 مرداد 93 10:56
سلام سمیرا جونم خوبید انشاالله به باران حق میدم به خاطر اینکه از محیط خونه خسته بشه تازه اونم یه دونه هست ؛ کافیه بچه ی دوم رو بیارید ؛ میبینید که چه وابستگی به خونه پیدا میکنه ای جونم پیکاسوی خوشگلم چی کشیده... آفرین باران جون بچه های غزه رو خیلی جالب کشید
samira
پاسخ
سلام عزیزم بله دیگه مامان ملیکا جون نکنه خودتون حوس نی نی کردید برای من پیشنهاد میکنید........ ممنونم از لطفتون ملیکا جون رو ببووووووووووووووووووووووووووووس
کیانوش
30 مرداد 93 11:27
سلام زندایی گلم توی مسابقه ی مهسا برنده شدم خواهش میکنم که به من رای بدید این خبر را به اطلاع همه دوستان و اقوام برسانید لطفا هرچه سریع تر اقدام فرمایید
samira
پاسخ
به به مبارکه چشم الان میرم
مهسا خانوم
30 مرداد 93 19:47
سلام.خوبین؟باران خوبه؟ لطفابیاین وبم.یک اپ مهم دارممممممم
samira
پاسخ
مرسی شما خوبید ؟؟؟؟؟ اومدم
مهسا خانوم
1 شهریور 93 10:29
سلام به باران جااااااااان.ومامان خوبش . خاله جان،شاید وقتی داری این کامنت رو میخونی وبم هک شده باشه.شایدم هنوز نشده.اخه همون آدمه گفته میخواد هکش کنه. ادرستونو کپی کردم تا وقتی هک شد بتونم بهتون سر بزنم. موفق باشین.
samira
پاسخ
سلام مهسا جون آخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کیانوش
1 شهریور 93 13:04
سلام زندایی جونم ممنون از رای های زیبایی که به من دادید وهمین طوری به رای دادن ادامه بده از پشتکارت خوشم میاد عشششششششششششششششششششقم
samira
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم
کیانوش
2 شهریور 93 21:02
سلام زندایی جونم و باران جونم خیلی ممنون بخاطر تمامی رای هایی که به من در این مسابقه دادین بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
samira
پاسخ
خواهش میکنم کیانوش جون
مهسا خانوم
3 شهریور 93 23:34
خاله جونییییییییییییییییییی اپ نموکونی؟
samira
پاسخ
امان از تنبلی
فــــــــــــریبا
4 شهریور 93 10:19
سلام عزیزم کجایی چرا نیستی ؟ باران جون خوبه ؟ دختر خوشگلمونو ببوسش امیدوارم هر جا هستید شادو سلامت باشید رمز جشن دندونی مرسانا جون برات خصوصی میذارم
samira
پاسخ
سلام هستیم ممنونم ............الان میام خدمتتون
مامان جون
6 شهریور 93 9:58
آنچه که هستی هدیه خداوند است به تو و آنچه که می شوی هدیه تو به خداوند پس بی نظیر باش!!! روزت مبارک دختر قشنگم
samira
پاسخ
زیبا بود مرررررررررررررررررررسی
مهسا خانوم
7 شهریور 93 23:32
روزمون مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررک روزت مبارک باران گلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
samira
پاسخ
روز شما هم مبارک
مامان مهلا
9 شهریور 93 23:24
عززززززززززززززززیزززززززززززززززم باریکلا
samira
پاسخ
مامان زهره
3 آبان 93 0:33
این موهاش منو کشت بخدا،ماشاله
samira
پاسخ
خدا نکنه