باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

برج میلاد

1393/8/23 12:27
نویسنده : samira
1,092 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر عزیز دل مامانش محبت

باران جونم خبر جدید ایتکه یکی از دندونای پایینت لق شده و بعد از اینکه فهمیدی کلی گریه کردی و  فکرد میکردی که همین الان دندونت میافته و کلی خون میادگریهحتی دیگه آبم نمیخوردی .تا اینکه کلی برات توضیح دادم که اینطوری نیست که فکر میکنی . الانم یه هفته از اون ماجرا میگذره دندونت هنوز نیافتاده و قراره که هر موقع دندونت افتاد فرشته مهربون برات جایزه بیارهفرشته

 و دیگه اینکه توی مدرسه کلی شعر یاد گرفتی و برامون میخونی و قراره که بهتون دفتر شطرنجی بدن  البته به قول خودت ،دفتر چرکنجی ........و از این بابت خیلی خوشحالی. الانم بابا داره باهات نوشتن تمرین میکنه و شما هم مشغول بازی گوشی هستی  و اصرار داری که با دست چپ بنویسی حال چرا ،من نمیدونم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چهار شنبه بابا قرار بود بره تهران ماموریت  ولی وقتی بیدار شدیم دیدیم ،که ساعت هفته و راننده ای که قرار بود بیاد سراغ بابا  رفته بود . بابا هم مجبور شد خودش بره و ما هم باهاش رفتیم که تنها نباشه . بعد از اینکه کار بابا تموم شد تصمیم گرفتیم بریم برج میلاد تا شما از نزدیک برج رو ببینی ، اول که میخواستیم بریم بالاکلی ترسیده بودی و گفتی که من نمیام خلاصه با هزار جور کلک بردیمت بالا.

 

اینجا ماکت بلندترین برج های مخا براتی جهانی که برج میلاد شیشمیش هست


کار جدیدی که یاد گرفتی جدیدا اینکه شبا که میریم بیرون خودت رو میزنی به خواب تا ما بغلت کنیم بیاریمت خونه ، البته چشمات که تند تند به هم میخوره و بعضی موقع ها خندت هم میگیره و نکته جالب اینکه بعد از یه کم فیلم بازی کردند برای ما واقعا خوابت میبره ........... اینجا هنوز خوابت نبردهخنده

پسندها (14)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

زیبا
23 آبان 93 14:11
سلام عکس پست ثابتتون خیلی ناز و خوششششگله به من هم سر بزن شما رو لینک کردم لطفا منو لینک کن
samira
پاسخ
مرررررررررررررسی حتما
مامان مهلا
23 آبان 93 15:54
سلااااااااااااام چه عجب چشممون روشن دیدیمتون سمیرا خانوم! چه دختر شیطونی حالا خوبه که واقعا خوابش میبره تو بغلتون ما بعضی وقتا که یسنا بد موقع خوابش میبره اگه واقعنم خواب باشه کافیه اسم دنت بیاریم مثه فرفره بلند میشه میشینه
samira
پاسخ
هستیم در خدمتتون مهلا جون بله خوبیش اینکه خوابش میبره
مامی پدرام فینگیل
24 آبان 93 1:09
]
samira
پاسخ
مامان قند عسلا♥♥
24 آبان 93 9:15
همیشه به شادی و گردش خوشکل خاله
samira
پاسخ
ممنون
اتی مامان
24 آبان 93 14:39
ماشالله به پیشرفتهات باران جونعزیزم شیطنت هات هم شیرینهمنم تو بچگی به وفور این تکنیک رو برا مامانم اجرا میکردم جالبه کلی هم حال میده
samira
پاسخ
مرسی آتی جون تکنیک جالبیه
مامان آنیسا
24 آبان 93 15:11
شیطون بلا منو یاد کوچیکیام انداختی منم بعضی از شبا خودمو میزدم به خواب تا بابام بغلم کنه و ببره تو تشک یادش بخیر ....
samira
پاسخ
دقیقا فکر کنم اون بغل کردنه و راه نرفتن خیلی به بچه ها حال میده
زیبا
24 آبان 93 16:13
ممنون دوست عزیز
samira
پاسخ
عمه زهراجون
25 آبان 93 1:50
سلام خانومای گل گلاب......... چه عجب ازینورا......... سمیراجون اینکه بارانی مشتاق نوشتن با دست چپه که چرا نداره. باباجونش چپ دسته میخواد کم نیاره باران بشدت اهل ریسکه همه چیز رو امتحان میکنه این دلیل جذابیت کارهاشه
samira
پاسخ
سلام عمه جون اون که هست البته تازه فهمیدم که همکلاسی مورد علاقه بارانم دست چپی هست
مامان روژینا
25 آبان 93 11:12
ای قربون این دخملی کلک بشمایشالا به سلامتی مبارک دندون اصلی دخملیمونوای که چقد دوست دارم روژینا بزرگ شه بوس برای باران خانوم خوش تیپم
samira
پاسخ
مرسی ریحانه جون تا چشم به هم بزاری روژینا جونم بزرگ شده
مامان جون
26 آبان 93 1:02
ای جونم ، آخ که چه حالی میده وقتی تو بغل مامانت میخوابی دلم آغوش مادری را میخواهد که با هیچ زبانی وصفش نتوان کرد .....
samira
پاسخ
عزیزمی
مهسا خانوم
26 آبان 93 13:16
بابا باران جونم ای وللللللللللللللللل تو اون عکسه اولیه انگاری ترسیده بره برج میلاد اره؟؟؟ آی شیییییییییطوووووووووووووووووووووووون پس تو دسته مریمو بستیااااااااااااااااااااااا مریم خوابشم نمیبره تا اسمه سک سک رو میاریم پیشش فرفره میشه
samira
پاسخ
مهسا جون آفرین معلومه که باهوشی ها باران اولش حسابی ترسیده بود
مامان مهدیه
26 آبان 93 14:49
کلک جالبیه من خودم بچه که بودم از این کارها میکردم
samira
پاسخ
مامان نگار
27 آبان 93 8:27
به به باران خانم ناز ما اومده تهران .خيلي گلي باران عزيزم
samira
پاسخ
مرسی مریم جون
خاله جون
29 آبان 93 23:10
تنها تنها .... خبری به ما ندادین .... مانی هم جدیدا این حرکت و یاد گرفته ولی انقدر پلکاش و به هم میزنه که خودش هم خنده اش میگیره
samira
پاسخ
دیگه یه دفعه شدا امان از این بچه های شیطون
✿ارمیتا✿
1 آذر 93 16:05
سلام مامان مهربون . وبلاگتان فوق العاده است . اگر دوست دارید زیبا تر شود به وب من بیایید . راستی من شما ار لینک کردم . شما هم بکنید
مهسا خانوم
1 آذر 93 23:19
سهلام خوفین خاله سمیرا؟ باران شیطون وبلا چطوره؟؟ببینم هنوزم پاهاتو مثل مریم میبری بالا؟ اپ شدم بیاین منتظرم
samira
پاسخ
سلام یکم کمتر شده ولی همچنان ادامه داره
مهسا خانوم
2 آذر 93 13:12
مریمم همچنان ادامه میده تازه بیشترم شده
مهسا خانوم
2 آذر 93 13:12
مر30 از حضورتون
مهسا خانوم
2 آذر 93 13:12
خوبین؟
مامان سمانه
3 آذر 93 18:58
لام سمیرا جون چه عکسای خوبی گرفتین ، باران مثل همیشه خوش عکسه
سارا مامان متین
5 آذر 93 17:17
سلام باران جون.خاله جون اگه دوست داشتی مارو لینک کن. به ما هم خبر بده تا تو رو به جمع دوستان متین اضافه کنیم عزیزم. دوستتدارم.
فاطی جون
5 آذر 93 20:32
عزیزم چه دختر نازیه....خداحفظش کنه
mماري
5 آذر 93 22:40
سلام مامان مهربون چند تا عكس از كوچولوتون در صورت امكان پاپيون بزنه واسم ميفرستيد منتظر خبرتون هستم
مهسا خانوم
8 آذر 93 13:20
سلام خاله جون کجایین نیستین چرا؟ اپ نمیکنین؟
samira
پاسخ
مهسا خانوم
8 آذر 93 13:20
من اپ کردم منتظرررررررررررررررررررررررررتونم
samira
پاسخ
فاطی جون
8 آذر 93 14:27
وای خاله جون عاشق دخملتم...ماشالاجای من ببوسش
samira
پاسخ
مهسا خانوم
13 آذر 93 18:10
خاله خیلی وقته نت نیومدیاااااااا کجایی اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم تنگ شده براتوووووووووووووووووووووووووووووووون باید به جبران دیر اومدن کلی عکس از باران برامون بزاریااااااا
samira
پاسخ
چشسم مهسا جون
مامان مهدیه
18 بهمن 93 0:35
وب جالب دارین کلی چیز یاد گرفتم....... خدا فرشته ی نازتو حفظ کنه
samira
پاسخ