باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

سال 1394

1394/1/20 20:59
نویسنده : samira
793 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمت عزیزترین و جیگر ترین موجود دنیا بوسبوسبوس

باران عزیزم این چند وقته به خاطر قطع شدن نتمون نتونستم وبلاگت رو آپ کنم بنابراین با یه پست طولانی در خدمتت هستم . سال جدید شروع شد و از اینجا بگم که برای تحویل سال همراه با عمه مهری و عمه خدیجه و همچنین بچه هاشون رفتیم شمال و برای سوم عید هم برگشتیم خونه تا برای عروسی پریا جون که ششم عید بود خودمون رو آماده کنیم در نتیجه توی عید سرمون حسابی شلوغ بود . 

امسال سال بز بود و از مهمترین اتفا قاتی که افتاد مذاکرات ایران و آمریکا بود که با تفاهمی که داشتند کلی مردم خوشحال شدند . این رو برات نوشتم که ، خیلی وقت دیگه که بزرگ شدی ،بدونی که این روزا چه حال و هوایی داشتی . امیدوارم که اون موقع جز اتفاقها خوبی بوده باشه که برای کشورمون افتاده...........

بارا ن جونم کلی عکس دارم برات که به علت زیادی میزارم شون توی ادامه مطلب

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

کوثر
20 فروردین 94 21:27
ــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ(¯´v´¯)ـــ (¯´v´¯) ــــــــــ (¯´v´¯)ــ(¯´v´¯) ــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ (¯´v´¯) من اپـــــــــــــــــــــــــم عزیزم ...(¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــخوشحال میشمــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ــبیایید وبم خالهــ ـ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
samira
پاسخ
مامان زهره
21 فروردین 94 2:03
سلام سال نوتون مبارک هزار ماشاله باران جان مثل همیشه ناز و ملوس و خوش تیپ برام جالب بود چهره شما رو هم دیدم ایشاله خدا سایه شما و پدر باران جون رو از سرش کوتاه نکنه
samira
پاسخ
سال نو شما هم مباک ممنون از لطفتون
مــامـــان نســا
21 فروردین 94 15:29
سلام خوبی مامانی سال نو مبارک عکساتون عالی بود همیشه به شادی عزیزم
samira
پاسخ
سلااااااام سال نو شما هم مبارک گلم
✿✿مامی پدرام فینگیل✿✿
21 فروردین 94 23:38
سلام به باران عزیز سال خوبی داشته باشی.
samira
پاسخ
ممنون عید شما هم مباااااارک
اتی مامان
22 فروردین 94 9:20
سال نو مبارک ایشالله سالی پر از سلامتی و شادی باشه براتونعزیزم ایشالله همیشه خوش باشیدباران من مثل همیشه خوشگلو خوشتیپدوستت دارم عزیزم
samira
پاسخ
سلام امیدوارم که شما هم سال خوبی داشته باشید ماهم شما دوست داریم
مامان مهلا
22 فروردین 94 15:14
سلام سمیرا جون سال نو مبارک شما هم مثه ما عروسی داشتین اونم مبارک چقد عکسای باران جون قشنگ شده مثه همیشه ولی اون عکستون که با هم انداختین و مثه هم ژست گرفتین خیلی با حاله و البته عکس خانوادگیتون انشالله همیشه در کنار هم خوش باشین
samira
پاسخ
سلام مهلا جون سال نو شما هم مبارکعروسیتون هم مبارک ممنون از محبتتون
عمه زهراجوون
22 فروردین 94 19:04
سلام بارانی عشقم. عزیز دلم خیلی خوبی تو.همیشه به سفر و شادی .خدارو شکر سال خوبیه با سفر شروع شد و با عروسیها ادامه داره.الان که پری و تابستونم مهدیه و...دوستتون دارم و روز زن رو به بارانی و سمیراجوون تبریک میگم
samira
پاسخ
سلام عمه جون ان شالله که شما هم سال خوبی داشته باشید روزتون هم مبارک
مامان جون
23 فروردین 94 6:18
سلام سال نو مبارک عکسای باران جون مث همیشه زیبا و جذاب بود.......روزتون مبارک ایشالله همیشه سایتون رو سر باران جون باشه
samira
پاسخ
ممنو نم گلم
مهسا خانوم
24 فروردین 94 12:53
سلام خاله جوووووووووووونم خوبی؟ دلمون براتون تنگ شدهههههه بود باران جونی خوبه؟ عکسا عالی بووووووووود باران جونم خیلیییییی ناززززززززززززززییییییییییییییی عکسای خانوادگی هم جال و قشنگ بود
samira
پاسخ
سلام مهسا جون ممنون عزیزم
مینا مامان نازنین زهرا جون
24 فروردین 94 18:06
سلام دوستای گلم لطفا به لینک زیر مراجعه فرمایی و به نازنین زهرای من رای بدید لطفا.ممنون http://www.niniaxs.ir/index.php/6ta1/2560-2015-04-11-13-25-13
samira
پاسخ
مهدیه مامان مرسانا
25 فروردین 94 18:30
به به چه پست طولانی و چقدر عکسای قشنگ از باران جون سمیرا جون سال جدید رو بهتون تبریک میگم امیدوارم سال جدید براتون پر از ااتفاق های قشنگ باشه
samira
پاسخ
سال نو شما هم مبارک
مامان فریبا
27 فروردین 94 1:36
سلام عزیزم سال نو مبارک . ان شااله که سال خوبی داشته باشی البته که امسال ساله خوبیه چون سال تحویل کنار هم بودیم عاشق باران جون و اون دختر نازه که تو چندتا از عکسا کنارته هستم قربونتون برم من
samira
پاسخ
مرسی فریبا جون امیدوام شما هم در کنار روژان جون سال خوبی داشته باشید
مامان مهدیه
30 فروردین 94 23:37
عیدتون مبارک . خیلی وقته نیستین دلمون براتون تنگ شده
samira
پاسخ
+ممنونم دوست خوبم
فرهاد جدایی اصل
28 اردیبهشت 94 15:58
سلام ما تولیدی پوشاک بچه گانه اپل هستیم خوشحال میشیم به ما سر بزنید www.apple-kids-wear.com telegram: @applekidswear viber: 09122709376 09123269196