باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

محلات

1394/1/24 17:52
نویسنده : samira
577 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترمبوس

هنوز در ماه فروردین هستیم و هوا خوبه و میتونیم بریم بیرون ، جمعه که گذشت با عمو حسن اینا رفتیم محلات و غار چال نخجیر دلیجان و شما هم کلی برای خودت کیف کردی و حسابی بهت خوش گذشت عکسایی که توی این پست برات میزارم مربوط به اون روز هست.

چند وقته که هر چیزی که میخوای و هر کاری که میخوایم برات انجام بدیم ،یه کاغذ و مداد میاری من باید بنویسم و زیرش رو امضا کنم والبته از بابا و بقیه هم امضا میگیری .همین الانم اومدی دفتر بدست گفتی  بنویس که ،هر موقع بابا اومد برام کیمدی میخرید به جای خودم و بابا امضا کردمخندهالبته همیشه به این کوتاهی نیست و بعضی وقتها هم باید طومار بنویسم و بعد توسط یک نفر دیگه خونده میشه که همون که گفتی من نوشتم یا  نه هیپنوتیزم

باران جان همش میگی که من ایرانی نیستم ، یه دفعه میگفتی من فرانسوی ام ، مدت زیادی پرتقالی بودی و طبق آخرین خبر هندی شدی ، خلاصه ملییتت روز به روز در حال تغییر هست ، تا جایی که یه روز که اومدم کلاس ورزش سراغت  مربیتون ازم پرسید باران ایران به دنیا نیامده و من هم سریع فهمیدم که .................و این هم از حس مهین دوستی دخترمخندونک

پسندها (16)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان مهلا
25 فروردین 94 0:59
وطن پرستیت منو کشته باران جان عجب بچه ای از همین سن همه چیو با سند و مدرک قبول میکنه عکساتونم که مثه همیشه عالی چقدم جای باحالی بوده خوش بحالتون
samira
پاسخ
واقعا جای شما خالی واقعا جای قشنگی بود
مامان زهره
25 فروردین 94 9:26
سلام باران جونم چقدر ماهی تو گلم خیلی دوست داشتنی هستی گلم خوشگلیت. قشنگی عکس ها رو چند برابر کرده امیدوارم زیر سایه پدرومادرت به 120 سالگی برسی سالی پراز سلامتی وشادی رو براتون آرزومندم گلم
samira
پاسخ
مامان زهره ممنونم از لطفتون امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشید
مامان روژینا
26 فروردین 94 11:30
سلام دوست عزیزمسال نوت مبارک ایشالا سال خوبی در انتظارت باشه گلمای جاااانم عروسک قشنگمچه عکسای نازیخوب مامانی دخملمون می خواد همه چیز ثبتی و قانونی باشه خووووو...تو این دوره زمونه لازمه والااااااااوس واسه دخمل خارجیمون
samira
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم سال نو شما هم مبارک حتما همین طوریه که شما میگید
مامان فریبا
27 فروردین 94 1:31
سلام به باران خوشگلم و سمیرا جون قربونت برم که اینقدر خوشگلی . منم عاشق طبیعت و عکسایی که توی طبیعت گرفته بشه هستم
samira
پاسخ
سلام گلم ممنون عزیزم
مامان آنیسا
27 فروردین 94 8:45
سلام عزیز خاله ماشالا چقدر ناز و خوشکل شدی همیشه خوش باشی عزیزم میگم خاله جون از کی موهای بازان جونو دیگه کوتاه نکردی تا بلند بشه ؟ یعنی از چند سالگی ؟
samira
پاسخ
سلام گلم ممنون از محبتون راستش من از تقریبا یک سالگی موهای باران رو کوتاه نکردم الانم بعضی وقتا ، یه سانت دو سانتی از پایین موهاش کوتاه میکنم
اتی مامان
30 فروردین 94 8:22
ماشالله به این گل دختر
samira
پاسخ
مامان مهدیه
30 فروردین 94 23:39
همیشه به گشت دوستم
samira
پاسخ
مررسی عزیزم
مامان تیناو معینا
13 اردیبهشت 94 8:50
همیشه به گردش عزیزم
samira
پاسخ
نازنین
15 اردیبهشت 94 20:09
samira
پاسخ
مهسا خانوم
30 خرداد 94 17:47
همیشه به گرررررررردش سلام خوبییییییییین؟ باران گلی چطوره؟
samira
پاسخ
مرسی شمانیستید کم پیدایی???
مهسا خانوم
31 خرداد 94 17:09
والا تا یکم پیش که امتحان بود بعدشم تا استراحت کردم و اینا
samira
پاسخ
موفق باشی
مامان آیهان
8 تیر 94 11:17
عاشق موهای دخترونم. من هم یه دختر می خوام
samira
پاسخ
عزیزم