باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

خدا حافظ مدرسه

1394/3/4 12:38
نویسنده : samira
747 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر همه زندگیم

بالاخره مدرسه تموم شد انگار همین دیروز بود که اومدم خاطرات اولین روز مدرسه رو نوشتم واقعا که چقدر زود میگذره بیشتر از اون چیزی که فکر کنی .دو روز پیش جشن تون بود و همون طوری که قبلا بهت گفتم شعر خوشامد گویی رو شما برای مهمون ها خوندی و اون لحظه من چنان استرسی گرفته بود عجیب ولی شما خیلی ریلکس بودی و کارت رو انجام دادی (خدا رو شکر )و بعد هم بقیه بچه ها برنامه هاشون رو انجام دادن وبعد هم خداحافظ مدرسه.........................

 و من همچنان دنبال مدرسه برای شما . کلاس ورزش رو به طور نامرتب میری و تصمیم گرفتم که اسمت رو دوباره بنویسم کلاس زبان که امیدوارم که این دفعه دیگه علاقه نشون بدی . البته دلیل کارم بیشتر این بود که خودت خیلی گفتی . منم دیگه کلاسام تموم شده و امتحانام شروع میشه .

عکس بالا هم مربوط میشه به همین الان که توی حیاطی و داری توت میچینی .آقاجان برات یه تاب بسه زیر همین درخت و این روزا بیشتر روز رو اونجا داری بازی میکنی . البته الان حاضر شدی بری کلاس ورزش ،چند تا عکس دیگه هم ازت گرفتم توی حیاط میزارمشون ادامه مطلب

این عکس فارغ التحصیلی و اولین چیزی که گفتی ،وقتی دیدیش: ماماااااااااااااان چقدر شکل خودم نیست 

بقیه عکسا رو میزارم ادامه مطلب

عروسی پسر خاله بابا

باران من همین الان یهویی

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

نیکتا
4 خرداد 94 15:55
سلام من در جشنواره ی نی نی وبلاگ شرکت کردم ....خوشحال میشم عدد 75 را به سامانه 1000891010 برای رأی دادن به من پیامک کنید اگر دوست دارید به وبم بیاید تا عکسمو ببینید . به کمک شما احتیاج دارم.
samira
پاسخ
nilia
4 خرداد 94 23:57
سلام دوست نی نی وبلاگیم میشه به من در جشنواره نی نی وبلاگ رای بدی لطفا عدد1 رو به 1000891010 ارسال کن مرسی
samira
پاسخ
عمه زهرا جووون
6 خرداد 94 10:13
سلام بارانی خوقلم عجیجم عمه جان ماتیکت تو حلقم خخخخخخخخ...(این انشای کتی خانومه اون گفته من نوشتم) قربونت که اینقدر خوشگل و خوش عکسی. ایشالا فارغ تحصیلی دانشگاه.. در ضمن من از همین الان هزارتا رای خوشگلی بهت میدم . جشنواره که هیچی... تو برنده ی miss universi
samira
پاسخ
سلام عمه جون مرسی ممنون که بهم رای دادید . انشالله دانشگاه رفتن کتی جون
مامان مهدیه
8 خرداد 94 15:01
انشالله همیشه در تمام مراحل زندگی موفق باشی عزیزم
samira
پاسخ
ممنونم دوست خوبم
**AZITA**
15 خرداد 94 17:43
همیشه موفق باشیسمیراجونم دلمون براتون تنگ شدهازطرف من باران جونوببوس
samira
پاسخ
سلام .ما هم همین طور
مامان مهلا
23 خرداد 94 0:53
انشالله لباس فارغ التحصیلی دانشگاه رو بپوشی خانوم
samira
پاسخ
ممنون دوست خوبم
اتی مامان
28 خرداد 94 15:23
1000ماشالله به باران خوشگل و خوش عکس منایشالله دانشگاه رفتنت خوشگل خانممامانش حتما"برا دخملی اسپند دود کن
samira
پاسخ
دانشگاه رفتن پسرای گلت
مهسا خانوم
30 خرداد 94 17:53
به به چه عکسسسسسسسسساییییییی ایشالا فارغ التحصیلی
samira
پاسخ
دانشگاه رفتن خودتون مهسا جون