باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

خیال پردازی

1394/8/18 23:28
نویسنده : samira
700 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر همه زندگیم باران عزیزم

الان که دارم برات مینویسم خواب تشریف دارید . بعد از کلی قصه از روی کتاب و کلی قصه از خودم ، که البته عاشق قصه های من رواوردی من هستی دلخوربالاخره خوابت برد . همون طوری که قبلا گفتم خدا رو شکر به مدرسه علاقه داری و دیگه وارد حروف الفبا شدی و کلی با سواد .

و تنها مشکلم ،البته مشکل نیست نوعی دو گانگی فکری که برای من ایجاد شده ،اینکه که از مدرسه که میایی کلی تعریف میکنی که چی شده و چی نشده و منم با اشتیاق گوش میدم و نمیدونم تعریفایی که میکنی کدوم واقعی و کدوم غیر واقعی ( البته که من به شما نمیگم که دروغ میگی ) میگم بارااااااااان و یک نگاه توی چشمات ،اونجاهایی که الکی میگی رو اعتراف میکنی و میگی من که نگفتم هیپنوتیزم.... و حرفت رو کاملا برمیگردونی (البته با تبحر باورنکردنی) ، خلاصه اینکه باید اعتراف کنم که واقعا یه جاهایی کم میارم ...........من که میگم خیال پردازی نه................راضی

 خلاصه اینکه خیلی با حالی عزیز دلم . امروز هم خانومتون اولین املا رو بهتون گفت . و دو تا ستاره هم بهت داد . فردا صبحی هستی . چند هفته پیش مدرسه جلسه مامانا بود، خانومتون هم تنها چیزی که به من گفت این بود که باران خدای اعتماد به نفسه..... منو میگی قند تو دلم آب شدو کلی خوشحال شدم .امیدوارم که همین طوری بمونی عشقم ..زیبا

مسافرت قبلی که رفتیم شمال ، همین طور که داشتی توی آب بازی میکردی یه خانومی اومد بهم گفت اون دختر خانم دختر شماست ،من چند تا عکس ازش گرفتم ، خلاصه اینکه خیلی از شما خوشش اومده بود، منم دیدم عکسایی که انداخته قشنگه شمارشو گرفتم ،تا اینکه چند شب پیش عکسا رو برام فرستاد .

دستش درد نکنه  خیلی لطف کرد . اینم از عکسا

 

 

 

پسندها (15)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

بابا حمید
19 آبان 94 9:04
سلام ماشالا دختر ناز و خوشکلی دارید خدا باران جووون برای شما و بابای گلش این غنچه ناز و خوشکل ار حفظ کنه خوشحال میشم به وب دخترم سر بزنید با آرزوی بهترینها برای شما و خانواده گلتون مانا و برقرار باشید
samira
پاسخ
متشکرم
مامان مهدیه
19 آبان 94 12:24
چقدر خوب که اعتمادبنفس داره .باران جون تو این عکسا مثل پری دریایی شده خدا براتون حفظ کنه
samira
پاسخ
مرسی دوست خوبم
مامان و بابایی دخمل بلا
20 آبان 94 13:08
سلان باران جون عزیزم و مامانی مهربونششش خیلی ناز و خوشگل و تو دل برو هستی باران جونم ... ماشاالله ... مامانی اسپند یادت نره برای باران جون خوشگلمون ....
samira
پاسخ
ممنونم از لطفتون
اتی مامان
20 آبان 94 15:37
وای نگو که من هنوزم همین مساله(دوگانگی) رو با امیرعلی دارمباران جون امیدوارم همیشه با اعتمادبه نفسی که داری و البته تلاشت در درسهات موفق باشی خوشگل خانم
samira
پاسخ
خدا رو شکر من فکر میکردم فقط مشکل منه مرسی عزیزم
مامان آنیسا
27 آبان 94 9:26
نگران نباش عزیزم معمولا این جور چیزا مقتضای سنشون هست بالاخره تو یه برهه زمانی بچه ها خیال پردازی میکنن بعدم خودشون خوب میشن چه عکسای خوشکلی خانومه ازش گرفته عزیزم عاشق موهای پریشون باران هستم
samira
پاسخ
درسته همین طوره واقعادستش درد نکنه شما خیلی لطف دارید عزیزم
مامان روژینا
12 آذر 94 9:01
خیال پردازی اونم واسه دخترا تو این سن کاملا طبیعیه و باعث ایجاد خلاقیت در بچه ها میشهاگه به حرفاش به دقت گوش بدی میبینی که خواسته هاشو تو خیال پردازیهاش به یه نحوی بیان میکنه عکسا هم عالی شدهخداحفظش کنه برات خوشگل خانومو
samira
پاسخ
ممنون از راهنمایتون
کتایون جون
12 آذر 94 11:31
سلاااااااااااااااااااااااااام چه عکس های زیبایی دست خانومه درد نکنه البته تاجش هم خیلی خوشگله موهاش هم که دیگه نگو میتونم تصور کنم خاطرات مدرسه اش رو آخه زندایی ما هم همچین عجوبه ای داشتیم الان دیگه بزرگ شده کمتر شده کیانوش رو میگم
samira
پاسخ
ممنونم کتایون جون پس معلوم شد باران به کی رفته