باران منباران من، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

باران عشق زندگی

من مامان باران اینجا خاطرات شیرین کودکشو ثبت می‌کنم به امید روزی که از دیدنشون لذت ببره

حرکت درد سر ساز

1393/7/24 1:02
نویسنده : samira
718 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر عزیز دلم 

راستش اتفاق ها زیاد  هست منم تنبلی کردم و برات ننوشتم خجالت

این چند وقته با مدرسه رفتنت مشغولیم ،صبح ها به زور از خواب ناز بیدارت میکنم و با هزار ترفند صبحونه بهت میدم و راهی مدرسه میشی ، نمیدونی چقدر خوردنی وقتی که با کیفت، کفش ها ت رومی پوشی و میری. خدا رو شکر مدرسه رو دوست داری و با کمال میل میری،چند روز پیش روز کودک بود و بردنتون پارک خیلی خوشت اومده بود شب قبل از اینکه میخواستی بری به من میگفتی که مامان خانومون گفته که هیچکی قایق (غایب)نکنهخنده

و بریم سر اصل مطلب اون حرکت مورد علاقه ژیمناستیکتت که کم کم داره به یک معضل بزرگ تبدیل میشه ،اول که بهت بگم از مدرسه که میایی اولین کاری میکنی  روی مبل این حرکت رو انجام میدی و بعد موقع تلوزیون نگاه کردن و حتی غذا خوردنتعجب

و تا اونجا یی که اگر ادامه بدی دیگه نذاریم بری کلاس ژیمناستیک ،با اینکه خیلی دوست دارم که ادامه بدیش، والبته این حرکت تا جایی پیش رفته که حتی با ماشینم که میریم بیرون این شکلی هستی

 

totalgifs.com ballet gif gif 23.gif

اینجا هم خورشید خانوم شدی

 

         


باران من 5 سال و 2 ماه و 17 روز سن دارد

پسندها (15)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

مامان مهلا
24 مهر 93 9:23
فک کن تو مهمونیم اینجوری بشینه رو مبل
samira
پاسخ
مهلا جون با اجاز تون توی مهمونی هم این کار رو انجام میده
مامان نگار
24 مهر 93 10:14
بهبه باران خانم خوشگل .می بینم که حسابی ورزشکار شدی .اما خاله تو ماشین خیلی خطرناکه .
samira
پاسخ
بله مریم جون دیگه
مامان سمانه
24 مهر 93 12:39
سلام عزیزم ؛آفرین ب باران ژیمناستیک کار ک اینقد رشته شو دوست داره ک تو ماشین هم فن میزنه راستی باران جونم مثل همیشه عکساش خیلی قشنگ شده بخصو خورشید خانوم ک خیلی ناز افتااده
samira
پاسخ
بله سمانه جون فعلا که دوست داشتنش شده درد سر مررسی عزیزم
مهسا خانوم
24 مهر 93 12:52
سلام خاله سلام باران جونم خوبین؟؟ من فکر کردم فقط مریم ما اینجوریه پس باران هم اینجوریه ؟؟ مریمم تو ماشین وسرسفره و توخونه و.... خلاصه همه جا حتی تو مهمونیااااااااااا.هووووووووف کلی عصبانیمون میکنه از بس اینکارو میکنه جالب اینجاست که هردوتاشونم همین یک حرکت رو انجام میدن.. راستی میسی بلاگم اومدین .اره لهجه مون سخته ولی شیرینه من وقتی عصبانی میشم این لهجه ای میشم.خخخخ ولی درکل فارسی صحبت میکنم.درمواقعی هم که نمیخوایم کسی که همشهریمون نیست بفهمه اینجوری حرف زدن خوبه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خوب مثلا شما یک جمله رو به من بگین که به کردی براتون تبدیلش کنم.بگینااااااا
samira
پاسخ
پس فقط باران ما این شکلی نیستواقعا سخته لهجه تون ،خوبه یه زبون دیگه بلد باشی ها در این گونه مواقع
اتی مامان
24 مهر 93 16:25
الهی...عزیزدلمدخترم ورزشکارهولی خاله جون تو ماشین خیلی خطرناکهماشالله به این موهای خوشگلت
samira
پاسخ
مررررسی عزیزم
مامان جون
25 مهر 93 16:19
آفرین خانم خوشگله که به حرف معلمش گوش میده و قایق نمیشه خاله جون تو ماشین خطر داره این کارو نکن
samira
پاسخ
بله خاله جون
مامان آنیسا
26 مهر 93 8:50
عزیزم باران ژیمناستیک کار خداییش حرکت سختیم هست ؟؟؟
samira
پاسخ
بله خیلی هم سخته
مامان روژینا
26 مهر 93 11:35
ای ول به این دختر ورزشکارو اکتیو خودمهزار تا بوس واسه باران خودم
samira
پاسخ
مرررررسی دوست خوبم
مامان النا
26 مهر 93 11:46
عزیزم هر جا هستی خوش باشی. مواظب خودت باش.
samira
پاسخ
+ممنونم
مهسا خانوم
26 مهر 93 13:33
اممم.خاله چرا یک جمله نگفتی کردیشو برات بگم؟
samira
پاسخ
الان میام وبت
مامان پپو
26 مهر 93 15:26
سلام عزیزم.ماشااله به این دختر پر تحرک. عزیز خاله خیلی مواظب گردنت باش. بازیگوش
samira
پاسخ
چشم خاله جون
مهساخانوم
29 مهر 93 12:49
سلام خاله سمیرا جونم مرسی بابت گل واقعا قشنگتووووووون شماخودتون گلین گل میخواییم چیکار دستتون دردنکنه دوستت دارم به کردی میشه:خَوشِِِِِِم دَت دیای
samira
پاسخ
خواهش میکنم عزززززززززززززززززیزم
مامان پپو
29 مهر 93 14:22
وااااااااااااای عجب آهنگ زیبایی . مامان دستت درد نکنه
samira
پاسخ
پروین مامانیه باران
29 مهر 93 19:20
باران های ما چقدر به هم شبیهند خانمی خدا بهتون ببخشه این فرشته ی نازو
samira
پاسخ
مرررررسی عزیزم
مامان مهدیه
30 مهر 93 10:08
وای من خیلی از این حرکات میترسم مامانی مراقبش باشین
samira
پاسخ
چشم گلم
مهسا خانوم
2 آبان 93 19:38
اپم
samira
پاسخ
مهسا خانوم
2 آبان 93 22:09
سلام...خوبین؟؟
samira
پاسخ
مرررسی عزیزم شما چطورید
مهدیه مامان مرسانا
5 آبان 93 11:28
باران جون اگه این ورزشو ادامه بده تا چند وقت دیگه باید از تو تلویزیون ببینیمش مطمئنم براتون مدالم میاره ماشاالله خیلی بامزست
عمه زهراجون
11 آبان 93 12:27
قربون این خورشید خانوم آکروباتیست برم من
samira
پاسخ
خدا نکنه